Hansy Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Her er noen bil bilder jeg tok av far`s rover 75,selv syns jeg de ble bra. Disse er de første skikkelige bilbildene jeg tar,dette er noe jeg vil fortsette med! Bon appetitt!! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Fine bilder det der. Men du glemte å ta bort reg nr på det siste bildet. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Var en voldsom fargeforskjell på dørene.Har den vært krasja eller er det bare lyset som gjør det? Prøv å unngå å ta bilder med autovern i bakgrunnen :-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Pent dette, men prøv å få horisonten "i vater" når du tar bilder.. da blir det mye bedre;) Men jeg syns at bilen blir litt for sidesatt i bildene for at det kan kalles bil-bilder.. det er jo mer fjellene i bakgrunnen som er i fokus.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Pent dette, men prøv å få horisonten "i vater" når du tar bilder.. da blir det mye bedre;) Men jeg syns at bilen blir litt for sidesatt i bildene for at det kan kalles bil-bilder.. det er jo mer fjellene i bakgrunnen som er i fokus.. X Når en tar slike bilder gjelder det å tenke på det gyldne snitt, og akkurat det er han ikke så langt unna. Forresten finnes det flere Fototips i tråden på Mediaforumet av han proff-fotografen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg