roddis Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Noen som vet om steder en kan få kjøpt en lekker vinge/spoiler til over bakluka på en MK3 wagon. Pris er ikke av betydning, får vingen på kjøpet av bilen. Skal hente bilen på mandag(2.0 Ghia, svart metallic). Ser fram til det ja. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Ingen som vet om noe greit altså? Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Er visst alene i denne tråden, hehe. Det ble en ST220 vinge, diskret og lekkert. Kan vel egentlig ikke kalle den vinge, mer en liten forlenging av taket. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 De er kule de vingene der ;) Bra du ikke fant på å sette på en F&F vinge på en stasjonsvogn doh Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hva mener du, F&F vinge??? Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Som i filmen Fast & Furious osv. Plastikfantastisk japsedrit Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Hehe, skjønner. Neida, skal ikke ha noe sånt graps på min bil. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Er ikke den nei, syns den ser ut som en solbrem. Ikke fin syns jeg. ST220 vingen er mindre, bestilte den på Ford. Tror den kommer på ca.4 lapper, men er ikke jeg som betaler. Fikk forhandlet meg til å få den med i kjøpet av bilen. Har ikke bilde av den. Den er egentlig ganske liten, men den gjør seg. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Fin den der ja. Er det en hel prosess å montere Angel eyes? Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Kjør på med orginale deler. Det er finest. Grattis med ny bil forresten. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roddis Skrevet Mars 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Jau takk. Må si meg enig i at original option deler liker jeg og best, men priser er jo deretter og da... Får bare ta en ting av gangen så blir sluttresultatet bra. Siter #04 ST220, loaded! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HOFSOE Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Sikkert det, men det har noe å si at bilen bare har orginal deler. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg