Dr_BASS Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 takk skal dere ha :p bilde av felgene jeg vurderer kommer her: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Nydelig bil du har fått deg! Dette her er skikkelig cruiser:) Håper du legger ut flere bilder når du har fått nye felger. Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Blir bra dette ! Stå på sombrero Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 edit: funker ikke bildene? klikk her Tok noen flere bilder i går: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai_G Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 ser ikke bildene... Tøfft med 500SEC ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DemptD Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Last opp her: http://www.evolve.cheat4.com/up/ Siter - 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burning Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Kul bil. Gleder meg til å se den ferdig. Siter 94 Audi S4 Avant 4.2 V8 - Solgt! 79 Chevrolet Caprice Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Har et lorinser styling sett på handa også sees på bildene her: blir vel penere enn : dette her Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burning Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Så veldig bra ut med det Lorinser settet. Siter 94 Audi S4 Avant 4.2 V8 - Solgt! 79 Chevrolet Caprice Classic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Har 4 stk av hver med disse felga, men syntes ikke at 255/40-17 er så stort på en slik bil de til venstre er orginale amg, de til høyre er orginale brabus Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Nå har det blitt mange timer i garasjen. Har byttet en forskjerm og fått denne lakkert. Fjernet omtrent all rust, byttet bakstilling og dempere da kardangen min ble metallspon. tatt noen lakksår samt fjernet blinklys på siden. Nå har jeg ikke diffsperre på bilen lenger angry, var veldig vanskelig å få tak i diffrensial med diffsperre igjen så da ble ndet uten. Men hei og hopp, nå ere opp på fjellet :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 elsker den bilen...hihi..legg ut tråden på mbentusiastklubb også...og få opp noen fler bilder..og personlig synes jeg at Wald stylingen er noe av det feteste på MB generelt..men kittet til w126 finnes ikke lenger har jeg hørt... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Jeg får se om det blir wald eller lorinser. Takk for kommentar, skal ta å legge ut noen flere bilder bare jeg får tid. Har jo satt på sommerfelga (de midlertidige nå) så burde vel ta noen bilder. Har også fjærna sideblinkerne og hullene til disse. Skal sjekke om jeg får overhalt diffen min også for det er litt kjedelig med 500 uten diffsperre;) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 veldi rå bil. Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Heisann Så bilen din på HiBu i stad. Atrig å se sånne fine klassikere i god stand. Brabus felga var en innertier da! Skikkelig luksus vogn det der :) Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg