PerryZaphire Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Alt av interesse... .må ha dekk (lovlige) mail med bilde på perry@calibra.no Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siwertzen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Alt av interesse... .må ha dekk (lovlige)mail med bilde på perry@calibra.no Link 1 Link 2 Link 3 Link 4 håper dette hjelper deg litt da... Siter -83- PORSCHE 944 S1 -75- JAGUAR ZJ6-C -87- JAGUAR XJ 40 -76- JAGUAR XJ 6-C -99- Hyundai Coupe 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Link 1 Link 2 Link 3 Link 4 håper dette hjelper deg litt da... Takk :D Synd det er vinterdekk på nr 1 der :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Min bil med 17" cup felger! Syntest disse var meget pene på 944 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Min bil med 17" cup felger! Syntest disse var meget pene på 944 Lekkert :D Din er ikke senka? Skulle hatt tak i slike... og de til 8500 (link1) er intr. men skulle helst hatt med sommerdekk :( Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 tror faktisk 17" med 215/40-17 ble for stort på bilen.. Så kanskje 16 er gunstigst.. Bilen var ikke senket.. får jo bare senke fjærer foran. Bak må hele bakstillingen senkes. tror jeg å huske. samme system på pug 205 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 tror faktisk 17" med 215/40-17 ble for stort på bilen.. Så kanskje 16 er gunstigst.. Bilen var ikke senket.. får jo bare senke fjærer foran. Bak må hele bakstillingen senkes. tror jeg å huske. samme system på pug 205 Må ha 17" :) minst ;) JA vet... er visst no torsons (aner ikke hvordan man skriver det) staver og no greier der bak... fikk et greit tilbud på gule koni og fjærer forran så skal jeg høre med en fyr som har peil om han kan hjelpe meg med bakdelen :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siwertzen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 tror faktisk 17" med 215/40-17 ble for stort på bilen.. Så kanskje 16 er gunstigst.. Jeg har 17" med 225/40- 17 på min, å jeg skal sett på 18" eller 19" til sommeren. Siter -83- PORSCHE 944 S1 -75- JAGUAR ZJ6-C -87- JAGUAR XJ 40 -76- JAGUAR XJ 6-C -99- Hyundai Coupe 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Jeg har 17" med 225/40- 17 på min, å jeg skal sett på 18" eller 19" til sommeren. Kanskje du selger dine da? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siwertzen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Kanskje du selger dine da? Ja det er ikke noe problem, men de er LITT ødelagt, de tåler ikke å hopp med. ;( derfor må jeg også ha meg nye, + sett inn ny motor.. Siter -83- PORSCHE 944 S1 -75- JAGUAR ZJ6-C -87- JAGUAR XJ 40 -76- JAGUAR XJ 6-C -99- Hyundai Coupe 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Ja det er ikke noe problem, men de er LITT ødelagt, de tåler ikke å hopp med. ;( derfor må jeg også ha meg nye, + sett inn ny motor.. ødelagt? Sleng inn noen bilder :) Hopp med? hopper du med bilen ? :P Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siwertzen Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 ødelagt? Sleng inn noen bilder :)Hopp med? hopper du med bilen ? :P skal sleng inn noen bilder neste gang jeg drar utover for å skru igjen, men det er ikke så mye igjenn av bak felgene de er LITT skjeiv. Det var ikke meningen å hoppe, men det bare skjedd slik da.. :/ Siter -83- PORSCHE 944 S1 -75- JAGUAR ZJ6-C -87- JAGUAR XJ 40 -76- JAGUAR XJ 6-C -99- Hyundai Coupe 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 skal sleng inn noen bilder neste gang jeg drar utover for å skru igjen, men det er ikke så mye igjenn av bak felgene de er LITT skjeiv. Det var ikke meningen å hoppe, men det bare skjedd slik da.. :/ hm... oki.... vel er mest intr. i felger jeg bare kan slenge på.... de skal tåle banekjøring så det er kanskje ikke så lurt med skeive felger :rolleyes: Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Der er en eksenter bolt bak der en kan senke bilen max 35mm det vere om den er på topp i utgangspunktet da.. Ellers anbefaller jeg porsche klubb norge sitt forumt Jeg har også noen 17" turbo cup felger helt strøkne med gode dekk, michelin pilot sport dekk.. .. .. ønsker 16" telefon desig i 8" og 9" bredde i bytte om noen har noe slikt.. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Der er en eksenter bolt bak der en kan senke bilen max 35mm det vere om den er på topp i utgangspunktet da.. Ellers anbefaller jeg porsche klubb norge sitt forumt Jeg har også noen 17" turbo cup felger helt strøkne med gode dekk, michelin pilot sport dekk.. .. .. ønsker 16" telefon desig i 8" og 9" bredde i bytte om noen har noe slikt.. Hva er dimmen på felga/dekka? og pris? Den bolten bør jeg vel ikke skru på md mindre jeg har god peil antageligvis? hehe Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg