Gå til innhold

17"-18" til 944 ønskes kjøpt.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

tror faktisk 17" med 215/40-17 ble for stort på bilen..

 

Så kanskje 16 er gunstigst..

 

Bilen var ikke senket..

 

får jo bare senke fjærer foran. Bak må hele bakstillingen senkes. tror jeg å huske. samme system på pug 205

I like big butz and I can not lie!

 

Low and slow, Plowing snow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror faktisk 17" med 215/40-17 ble for stort på bilen..

 

Så kanskje 16 er gunstigst..

 

Bilen var ikke senket..

 

får jo bare senke fjærer foran. Bak må hele bakstillingen senkes. tror jeg å huske. samme system på pug 205

 

Må ha 17" :) minst ;)

 

JA vet... er visst no torsons (aner ikke hvordan man skriver det) staver og no greier der bak... fikk et greit tilbud på gule koni og fjærer forran så skal jeg høre med en fyr som har peil om han kan hjelpe meg med bakdelen :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ødelagt? Sleng inn noen bilder :)

Hopp med? hopper du med bilen ? :P

 

skal sleng inn noen bilder neste gang jeg drar utover for å skru igjen, men det er ikke så mye igjenn av bak felgene de er LITT skjeiv. Det var ikke meningen å hoppe, men det bare skjedd slik da.. :/

-83- PORSCHE 944 S1

-75- JAGUAR ZJ6-C

-87- JAGUAR XJ 40

-76- JAGUAR XJ 6-C

-99- Hyundai Coupe 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sleng inn noen bilder neste gang jeg drar utover for å skru igjen, men det er ikke så mye igjenn av bak felgene de er LITT skjeiv. Det var ikke meningen å hoppe, men det bare skjedd slik da.. :/

 

hm... oki.... vel er mest intr. i felger jeg bare kan slenge på.... de skal tåle banekjøring så det er kanskje ikke så lurt med skeive felger :rolleyes:

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Der er en eksenter bolt bak der en kan senke bilen max 35mm det vere om den er på topp i utgangspunktet da..

Ellers anbefaller jeg porsche klubb norge sitt forumt

 

Jeg har også noen 17" turbo cup felger helt strøkne med gode dekk, michelin pilot sport dekk.. .. .. ønsker 16" telefon desig i 8" og 9" bredde i bytte om noen har noe slikt..

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er en eksenter bolt bak der en kan senke bilen max 35mm det vere om den er på topp i utgangspunktet da..

Ellers anbefaller jeg porsche klubb norge sitt forumt

 

Jeg har også noen 17" turbo cup felger helt strøkne med gode dekk, michelin pilot sport dekk.. .. .. ønsker 16" telefon desig i 8" og 9" bredde i bytte om noen har noe slikt..

 

Hva er dimmen på felga/dekka? og pris?

 

Den bolten bør jeg vel ikke skru på md mindre jeg har god peil antageligvis? hehe

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår