Gå til innhold

Forbanna dritt spiller!

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

det som er med remoten er at det skal være 12V som blir "aktiv" når tenningen skrues på.

Går 5milli A trur jeg.

Men husk at strøm og signal kabler IKKE skal ligge SAMMEN..

Blir sikkert bra detta Probe. Lykke til vidre og måtte alle dine problemer løses og spørsmål svares.

Mvh Erik ( ikke såå trøtt i dag )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaja, er fullstendig klar over det, de forskjellige kablene ligger på hver sin side i bilen. Kan jeg bruke samme strøm signal som jeg bruker til spilleren? Hadde vært litt enklere å koble nemlig! Men er bare for meg å ta ut spilleren, og feste en leding til remoten bak der, men er så slit det:p

Noen som har peiling på et Voltmeter, åssen måler jeg A styrken? Hva må jeg stille den inn på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke ta strøm fra batteriet og kopple til på remote på forsterkeren. Da vil forsterkeren stå "PÅ" hele tiden og det er jo dette vil vil unngå ved å benytte oss av remote-kabelen.

Ta ut spilleren din du og kopple på en kabel og trekk den til forsterken din.

Lykke til!

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Du kan fint bruke strøm til remoten fra tenningen, 12v er 12v. Og da skrur den seg jo av når du skrur av tenningen.

Multimeteret brukes på den måten at du kobler det inn i kretsen og stiller meteret til ampere og skrur det på.

Må somregel flytte den røde testledningen til det tilkoblings på andre siden av com.

Mvh

Fredrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, fikk koblet alt ute idag! Prøvde det litt også, skal si deg det fungerte bra:D Alt fungerte perfekt! Ingen problem.. Trenger bare å stille inn forsterkeren min på riktige innstillinger til basskassa. Noen som kan hjelpe meg med dette? Aner ikke hva de knottene og bryterne gjør.

http://www.rinconmedia.no/product_info.php?cPath=24_27&products_id=88

Noen som har peiling på denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider