Gå til innhold

Forbanna dritt spiller!

Ranger emnet

Probe GT

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke ut denne orginal spilleren, den har samme lås som blaupunkt spillerene. Jeg får den 1cm ut, men der er det stopp. Virker som den sitter fast i noe under, for hele greia holder på og bli dratt ut da jeg river litt i den. Noen som har peiling på denne greia? Her er bilde av møkka.. Bilstereoen

Kassett spiller for alle penga!! Eller ikke..

Genial upload forresten;) (Breislæddern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

tror det kan være "rama" som sitter rundt spilleren, den har noen mothakker som skal være bøyd nedover men det hender ikke blir ordentlig bøyd og kan gå inn mot undersiden av spilleren, bruk en flatt og smal skrutrekker mellom spilleren og rama og prøv å lirke den forsiktig til sidene/opp/ned... :)

slik kan være no ordentlig d**tt å få ut... men husk at rundt det rama er alt av plastikk så det skal gå ann å bøye litt extra på den!!

forresten: det kan oxo være en metal stang som kan være skrud på baksiden av spilleren! kjenn etter bak spilleren om en stang type "patentbånd" er skrud fast bak mitt på spilleren! :)

lykke til!!

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å skru ut den over spillern å se om det kansje kan hjelpe.

kan være det han over sa. men kan jo kansje være at spillern er skrudd fast i bakkant. før i rævva sa det en bolt bak på spillerne som kunne settes fast i en brakett bak.

Jah, skrudde løs varmeapparatet så kom jeg til bak der, og kjente etter med hånda. Satt en mutter der som må løsnes, men lurer på om det sitter noen skruer på sidene også. Da må jeg isåfall løsne interiøret, å det blir styr.. !

Tror ikke jeg skal gå løs med hammer chicken

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om a, kasset spiller er tingen! hehe, spilte over noen låter på kasset sånn midlertidig for å ha noe å høre på i bilen :p Har ikke kjøpt meg ny spiller, for viste at det skulle bli ett helvete å få ut den gamle. Det er så mye å velge mellom, å jeg aner ikke hva som egner seg best for mitt bruk. Men har øynene rettet mot noe rockford greier, en kompis som har bra punch..

Noen tips om hvilke merker og modeller som er bra?

Skal drive 2sub elementer i en kasse, å lurer på om jeg skal koble medium bass elementene også på forsterker.. Eller om jeg kan bruke spilleren til å drive disse.. har sett at spillerne begynner å nærme seg 4x60w så kanskje det holder.

Forslag...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs jo litt hva slags "formål" du skal bruke det til litt også da.

men stort sett lønner det seg å ha en forsterker på bassen. for ikke alle spillere klarer å levere nokk strøm så basselementer, mellomtone, og diskanter fungerer optimalt.

men di fleste bilsterio sjapper "skreddersyr" det du vil ha.

1990 Ford sierra Xr4i 2,9i 12v - pioneer all around.!

http://Www.Quickshine.no bilpleie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, skrudde løs varmeapparatet så kom jeg til bak der, og kjente etter med hånda. Satt en mutter der som må løsnes, men lurer på om det sitter noen skruer på sidene også. Da må jeg isåfall løsne interiøret, å det blir styr.. !

Tror ikke jeg skal gå løs med hammer chicken

;)

hallå! tror ikke det sitter noen skruer på sidene -aldri før sett det!- men når jeg ser på det bilde så kan det se ut at du kan vippe/ta ut den "oppbevarings lomme " under spilleren, den skal gå ann å få ut ved å bruke en liten flatt skrutrekker rundt yter kantene og presse tilbake låse ordningen ved kantene. Skal ikke være nødvendig å demontere varmeapparatet, du skal også komme til baksiden fra undersiden i dashen (som regel da ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men var lettere å løsne skruene på varmeapparatet, oppbevaringsrommet hadde noen rare greier som var festet på sidene. Så tok det først! Har enda ikke fått gjordt jobben, så flere tips hadde vært fint hvordan dette kan løses på en grei måte. Men tror jeg har fått vite det jeg trenger =)

Det å få en skreddersydd bilstereo er for sent, har kjøpt basskasse og forsterker. Men en flott spiller og høytalere hadde gjordt susen!

Skal bygge en fin lyd-bil, og da det er ferdig blir det vel styling :rolleyes: Skal ta bilder før å etter, så dette kan bli spennende :P

Niclas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått gal på spilleren, og ødelagt endel.. uff, bilder kommer til de som hadde gledet seg til å se dette:p Spilleren er naglet fast i en metall ramme på hver sin side, som sitter sammen med oppbevarings-rommet som sitter under. Bildet av naglene finnes på posten over. Skulle ønske at noen av dere bare forteller meg en skrue jeg må løsne og så får jeg løs hele skjiiten. Jeg er VELDIG irritert, frustrert og ikke minst, oppgitt over hele greia. Devil

Setter veldig stor pris på råd og tips som burde prøves før jeg ødlegger noe interiør inne i bilen min, men spillern driter jeg fullstendig i nemlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hørtes ikke bra det.... chicken

på det bilde med oppbevaringsrom så kan du se noen "nagler" men hvis du bruker en skarp kniv og får bladet under kanten på "naglene" så skal det være mulig å få de ut ved å vippe de.

Enten sitter skruer der eller er det bare en selvløsende plastik lås som holder dette på plass. i den bakerste kan godt være en skrue under -ville jeg tro- ellers skulle være nok at du kommer under dashen og til baksiden av spileren. Litt vanskelig å forklare men anbefaler deg å få hjelp av en med små "pølser" :) ellers blir det trangt.

En siste alternativ er å demontere hele midpartiet og her er det vanligvis noen skruer rundt girspakken og gjerne under noe plastik propper som ligner på de naglene i oppbevaringromet og et på hver siden rett under midkonsolen og bakerste party og kanskje noe mellom øvre overgangen mellom dashen og midtkonsolen.

og det aller viktigste du må være oppmerksom på er at som regel skruene er "gjemt" under plastik propper... ellers har desverre ikke flere råd, men bor du her i vestfold så send meg en pm så kan jeg prøve å hjelpe deg. :)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider