JuB Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Hei, er det 2 stk relèr til viskerene på corrado? Viskerene går bare på max, så jeg kjøpte nytt relè, 250kr!! Men det hjalp ikke, på mamma sin golf 3 1.4, er det et strømrelè og "hastightsrelè" tror jeg.. Noen som kan bekrefte dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 sjekket bryteren ? eg åpnet bare reelet og vasket det med sprit da funket mitt igjen ,hadde sammme problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Fant utav det, var motoren som var gåen, heldigvis stod det en gammel passat på falken :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 sikkert lurt og skifte grease i den før du setter den i så holder den lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Står allerede i, men takk får tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 okei dokei siden du e så inne på dette med viskere :p kor fyller eg spyle væske til bakviskeren :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Den bruker samme beholder som fronten.. Har hvertfall aldri fyllt noe andre plasser.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 okei må være noe som e tett då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 sjekk at slangen som går bak ikke har ramlet av.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Bytt ut rele 19 ( visker releet ) med et nr 99 så får du programerbar intervall :) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 ååå! Hvordam justerbar intervall? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 sikker slik at du kan velge tiden mellom viskingen ved og skru på reelet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 hmm, mitt nye relee var nr99, men kan ikke huske noe slikt! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Det geir mener er at du kan stille tiden på intervallen (hvor ofte den skal viske)... Dette gjør en enkelt når det regner litt.... Ta ned vindusviskeren... Ta den så opp igjen... Så ned igjen når det har gått lang nok tid ;) Mao , stillbar intervall.... :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg