Gå til innhold

Min Golf II

Ranger emnet


KaldBlod

Anbefalte innlegg

  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er du fornøyd med xenon lysene dine?

Vurderer å kjøpe meg et sett, så det var en på forumet her som solgte.

Hvordan er det med tilkopling og montering, "mye" jobb?Så det var no bokser av et eller annet slag som måtte monteres også, har du no bilde av hvordan du har montert det?

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyset er veldig bra. Har ikke fått prøvd det ut skikkelig med klarglasslyktene, men tror kanskje at de fungerer best i de originale lyktene (er vanligvis omvendt, men litt usikker i dette tilfellet).

 

Mye jobb? Tja. Tar ca. like lang tid som å bytte pærer. Eneste er at du må koble til to kabelsko til polene på batteriet. Ballastene og fjernlys-boksene fester du f.eks. med strips under toppen av frontplata eller et annet egnet sted.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyset er veldig bra. Har ikke fått prøvd det ut skikkelig med klarglasslyktene, men tror kanskje at de fungerer best i de originale lyktene (er vanligvis omvendt, men litt usikker i dette tilfellet).

 

Mye jobb? Tja. Tar ca. like lang tid som å bytte pærer. Eneste er at du må koble til to kabelsko til polene på batteriet. Ballastene og fjernlys-boksene fester du f.eks. med strips under toppen av frontplata eller et annet egnet sted.

 

 

Oh, ja jeg mistenker at klarglass lyktene (jalla angeleyes) mine ikke vil bli helt supre siden de gir vanvittig dårlig lys med vanlige pærer også, tror muligens det er no rart med reflektoren. Så det blir vel helst til at jeg enten finner noen lykter som faktisk lyser bra, eller holder meg til de orginale.

 

Trodde det var mer som måtte gjøres jeg, men hva vet vel jeg... :)

Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter justerbart til en overkommelig pris.

 

Andre planer er nye lykter. Skal ha glassklare eller gråsotede glassklare baklykter, glassklare lykter foran, med kryss og med Xenonlamper. I støtfangeren skal jeg ha glassklare lykter med parklys. Sideblinkerene skal også byttes ut med klare.

 

Vurderer å kjøpe en kam fra en 1.8 GTI 8V, men vet ikke om jeg gidder å utsette motoren for det. Orker ikke at ting raser fort. :P

 

hei bad ass custom har justerbart senkesett som senker 40-85 forran og bak

di leveres med tüv papirer til rundt 5000kr

send meg en mail til kim-andre@badasscustom.com om du skulle være intresert :)

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei bad ass custom har justerbart senkesett som senker 40-85 forran og bak

di leveres med tüv papirer til rundt 5000kr

send meg en mail til kim-andre@badasscustom.com om du skulle være intresert :)

 

Kan vel være greit å ha lest hele tråden før du slenger ut en sånn komentar? gutten har fått senka denne rimelig heftig i fjor sommer. så joda. han trenger nok et sett til nå.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel være greit å ha lest hele tråden før du slenger ut en sånn komentar? gutten har fått senka denne rimelig heftig i fjor sommer. så joda. han trenger nok et sett til nå.

 

og han ga vel mindre enn 5000kr for det.........

Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm

Vw Golf Mk3 cab

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161

Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel være greit å ha lest hele tråden før du slenger ut en sånn komentar? gutten har fått senka denne rimelig heftig i fjor sommer. så joda. han trenger nok et sett til nå.

 

syntes den var høy fremdeles jeg :)

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes den var høy fremdeles jeg :)

 

Den kan ikke bli stort lavere om jeg skal komme meg over fartsdumper osv, da.. Sånn den er nå subber den nedi ca. alle fartsdumpene, og sklir fint over.

 

Men! Nå vil jeg ha VR6-ombygning! Noen; SPANDER!

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kan ikke bli stort lavere om jeg skal komme meg over fartsdumper osv, da.. Sånn den er nå subber den nedi ca. alle fartsdumpene, og sklir fint over.

 

Men! Nå vil jeg ha VR6-ombygning! Noen; SPANDER!

 

AirRides :D

 

kjøp deg en hel vr6 fra tyskland så får du en hel bil med alt du trenger..bare og flytte over det du trenger av motor,drev,bremser osv

Ingenting er umulig!! Noe tar bare lengre tid :D

http://www.e30meet.com

86 VW GOLF MK2 "Hugget"

00 VW GOLF MK4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AirRides :D

 

kjøp deg en hel vr6 fra tyskland så får du en hel bil med alt du trenger..bare og flytte over det du trenger av motor,drev,bremser osv

 

AirRide er for homser og folk som ikke liker å kjøre fort.

 

Å kjøpe bil fra tyskland var planen, men tror ikke jeg klarer å fikse ombygning fort/kurant selv, så det er mulig jeg setter bort jobben... Men det kommer sikkert ikke til å skje på leeeenge, og det er ikke sikkert jeg bruker denne bilen i det hele tatt, da det finnes bedre utgangspunkt.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...

Noen som har lyst til å kjøpe bilen?

 

Har stått stille i 2 år nå (bortsett fra en liten tur med prøveskilter i høst).

 

Må på EU-kontroll før skilter kan hentes ut, og det er litt småfiks. Bytte av forgasser, fikse eksoslekkasje og bytte kupévifta, men dette kommer jeg til å fikse.

 

Om det er noen som er interessert, send gjerne en mail til kald@broadpark.no.

 

p1010139copypi7.jpg

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lyst til å kjøpe bilen?

 

Har stått stille i 2 år nå (bortsett fra en liten tur med prøveskilter i høst).

 

Må på EU-kontroll før skilter kan hentes ut, og det er litt småfiks. Bytte av forgasser, fikse eksoslekkasje og bytte kupévifta, men dette kommer jeg til å fikse.

 

Om det er noen som er interessert, send gjerne en mail til kald@broadpark.no.

 

p1010139copypi7.jpg

 

pris?

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår