KaldBlod Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hahaha :) Wiechers stabstag nede foran Bonrath Sportwischer (montert) Sparco trepuntksseler (montert) Glassklare frontlykter med reflektor i mørk chrom og svart kryss Glassklare blinklys med reflektor i mørk chrom "Xenon look" H4-pærer (xenonkittet mitt er fucked for tiden) Pacecarkit (strober) JOM monovisker (til salgs) Karosseriskruer i krom (de til å feste skjermene med - til salgs) Panserløftere (montert) Silverline blinklyspærer Fornøyd? :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Da er ikke standaren høy.. :D Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Da er ikke standaren høy.. :D Jo. Det er det den er.. Lars og jeg har endelig skjønt at det er LAVE biler som gjelder.. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Lav og lav Fru Blom.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Lav og lav Fru Blom.. :) Der ække du den rette til å snakke.. ;) Weeee "Racing" Ser litt jalla ut med de selene i de bestefarsstolene, men de gjør jobben. Sitter godt. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Min var høy for å kunne gjøre sånn: Men du trenger nye stoler... Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Min var høy for å kunne gjøre sånn: Men du trenger nye stoler... ..for å kjøre på vått føre? ;) Hihi.. Neida Sverre Magnus.. Stoler trengs. Må få tak i no godis snart. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2005 Jejeje.. Liten oppdatering igjen, da. Eneste som har skjedd er at jeg har slått høl i bakpotta, ene gummiopphenget på potta har røket og mastersylindern har tatt kvelden (jeg har med andre ord ikke bremser. jippie! :)) Vel.. har skjedd litt mer, da.. Jeg har kjøpt en bil til! :) '83 GTI med PL-motor og en del annet snacks. :D Jeje.. Slenge med et bilde av toergolfen også. Alltid moro å skrape betongen rundt 40 cm når jeg skal kjøre med snuta først inn i garasjen! :p edit: Siste bilde av go'golfen i drift. Sommerdekk og snø. Triste greier. :| Gleder meg til sommern og skikkelig forhjulstrekkføre. :) edit igjen: Ah. Hadde lagt ut det bildet på forrige side.. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Fett Kaldblod,, ta å kom innom Peppes en dag med den nye golfen din a.. Må jo se den ;) Hva er msn din ? larse_mann@hotmail.com her Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Hvor mye er bilen senket nå da? Om du har supersport har jeg den like høy som din. Det er egentlig en perfekt høyde. Så lenge det ikke er snø :op Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Den er senket sånn ca. passe. Har ikke målt. :) lars-frr: Du har jo sett den før.. Var den jeg lånte en gang for et par måneder siden. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Nå er skilta på golfen levert inn til oppbevaring. Og der ligger de godt. Men.. I dag.. Huff.. :p Ille.. Nå har jeg gjort noe dumt, gitt. Jepp. Drar ut for å kikke på en 16V KR-bil jeg skal hente diverse ting fra, bl.a. motor og sånt imorra. Jeg har egentlig ikke råd. :P Veldig ikke! Men så er det litt kult med to biler som er verdige baneracere da. Får håpe dette løser seg. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 OT: er det noen som vet hva man kan gjøre for og få av "leppa" på en 90 fanger uten og voldta festa? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 OT: er det noen som vet hva man kan gjøre for og få av "leppa" på en 90 fanger uten og voldta festa? voldtar fangeren :lol kaldblod.. en til.. kiddie Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hjelp da! :p jeg skal ha av gti leppen fra dele bilen og sette over på den ekte! ;P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg