VW2 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Liker høyden på bilen din nå Kaldblod :thumb ser bra ut..... Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Mhm.. Begynner å bli bra nå. Vil ikke ha den noe særlig lavere.. Hang meg fast i et hjulspor på vei til værste ista.. Går akkurat å kjøre over de fleste fartsdumpene også. :) I dag har jeg kobla litt med relé osv. for å få inn 80W/100W-pærene. Nesten ferdig. Mangler bare noe småtterier.. Skal bli gøy å se hva slags lys det blir. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Kaldblod det er ikke lavt nok.. Du kjører ikke maskin før du har ødelagt et par bunnpanner vettø ;) Men det begynner jo å komme seg hehe. Bare vent på lowridern min til sommern da skal du få se lav bil ;) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Kaldblod det er ikke lavt nok.. Du kjører ikke maskin før du har ødelagt et par bunnpanner vettø ;) Men det begynner jo å komme seg hehe. Bare vent på lowridern min til sommern da skal du få se lav bil ;) Blir ikke lavere uten bredding. Det går såvidt an å kjøre nå. Subber ikke i skjermene når jeg svinger og står stille, men med en gang bilen beveger på seg subber det om det er litt ujevnhet. Er vel sikkert 2 mm klaring. :p Men men. Blir vel plastbreddere snart. Da får vi se om jeg får den enda litt lavere. :) By the way.. Har fått bulka litt i bunnpanna allerede faktisk.. Men det var nok da jeg hadde settet helt i bånn (4 cm lavere). Da var det umulig å svinge. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Ufattelig hvor mye de tåler de bunnpannene egentlig, min er temmelig deformert. (På syncroen). SENK MER MARIUS!!! Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Jada Sverre.. Nå kom snøen også.. Får drøye det litt. :P Jeje.. I dag har jeg begynt å lage relékit til hovedlysa. Hvis man gidder å vente kan man kjøpe et sånt kit.. Koster ikke så mye mer enn å knote selv: Mitt ble ikke like ryddig. (enda) :P Snart blir det bra.. Snart! :) edit: WOHO! DET VIRKA! :D Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Go speed ;) Du har skjønt det hehe.. Men det har jeg alltid visst da :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 Bah. Jeg kjeder meg i kveld.. Så.. Tok noen bilder til. Må seriøst få meg stativ til kameraet as... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 21, 2005 Rapporter Share Skrevet November 21, 2005 sorry for offtopic men har du laga de blinklysa m park i selv? vurderer å gjøre d samme.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 sorry for offtopic men har du laga de blinklysa m park i selv? vurderer å gjøre d samme.. Nei. De er ferdige med hull for parklys. edit: Merk! De lekker som en sil! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hvor var d du bestilte de i fra a? trur dette hadde sett tøft ut på en oldscool stil;) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 hvor var d du bestilte de i fra a? trur dette hadde sett tøft ut på en oldscool stil;) Spesielt old school er det siste de er... Klikk på bildet, så kommer du inn på webshoppen til Autospar. De selger dem... Jeg kjøpte mine av SpeedVVell. Vet ikke hvor han kjøpte dem, men det er samme merket (Jalla-JOM). Før du monterer disse bør du smøre på med silikon for å tette dem. Tror det er der pærene settes inn det lekker. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet November 22, 2005 Rapporter Share Skrevet November 22, 2005 FIIIIINE bilder av bilen din:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hjemme fra Tyskland. Handla mye snacks som er satt på/skal settes på bilen. Det blir braaaa... På tide å sette på vinterdekk snart også. Var hos en kamerat ista, og plutselig begynte det å snø (mer). Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hva kjøpte du da slappfisk ;) Jeg vil vite .. Du er jo nærmeste konkurrent for meg i forholdt til å ha oslo feteste golf heheh.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg