VW2 Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 Rått det første bildet, blir nok bra til sommer'n kaldblod, må bare bli kvitt de 17" og få kjøpt noen andre felger så du får senka bilen skikkelig :thumb Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 gleder meg til sommer`n jeg da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet November 7, 2005 Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 for mye for 17 felgen:P? har en golf og se:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2005 3500,- Trenger nye dekk Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Måtte teste noe nytt i dag... Siden xenonpærene er ute på bærtur igjen tok jeg dem ut og bytta med vanlige H4 igjen. Tok også ut diodene fra parklysa. Satt i vanlige H4 i hovedlyktene igjen og satt i oransje parklys. Ble litt tøft, men jeg er litt usikker på hvor tøft UP syns det er, da.. rolleyes Var også å handla inn litt reléer og 80W/100W-pærer.. Skal se om det er noe tess en dag. Blir kanskje litt i varmeste laget, men... 17-tommerne er fortsatt til salgs forresten. Førstemann med 3300. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Stemmer det at du bare har 1 grøftelys? Ser sånn ut på det siste bildet der. Hvis det er tilfellet, så er det vel smart å ta vekk det andre også. Pen bil! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Stemmer det at du bare har 1 grøftelys? Ser sånn ut på det siste bildet der. Hvis det er tilfellet, så er det vel smart å ta vekk det andre også. Pen bil! :D Har to, faktisk. Ett i bilen, ett i garasjen. ;) Det handler om latskap. :p Er så jævlig knot å montere bare. Gidder aldri. De blir ikke brukt uansett. Lyset fra originale mk2-tåkelys er jo helt søppel.. Har hørt at man kan sette inn reflektoren fra mk3-lykter, og at det skal bli mye bedre. Hadde vært artig å prøve. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hei KaldBlod! Digger bilen din =) Men.. kjører du med det "kein reis" skiltet ditt, eller er det bare til show? Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hei KaldBlod! Digger bilen din =)Men.. kjører du med det "kein reis" skiltet ditt, eller er det bare til show? hehe han kan nok fortelle selv... men nei.. klarer ikke vente.. hender han glemmer skiltet etter en privat photoshoot.. så da henger det der under hjemturen.. hehe, han lever farlig med dette latskap greiene sine.. :hammer Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Hei KaldBlod! Digger bilen din =)Men.. kjører du med det "kein reis" skiltet ditt, eller er det bare til show? Hehe.. Kjører ikke med det, nei. Show bare. ..men når sant skal sies, så gjorde jeg faktisk det i dag. :P Tok et bilde hjemme før jeg dro for å ta fler et stykke borti her. Kom ikke på det før jeg hadde kjørt rundt i en halvtime i tett trafikk :P edit: lol.. rakriste kjenner meg for godt. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Har to, faktisk. Ett i bilen, ett i garasjen. ;) Det handler om latskap. :pEr så jævlig knot å montere bare. Gidder aldri. De blir ikke brukt uansett. Lyset fra originale mk2-tåkelys er jo helt søppel.. Har hørt at man kan sette inn reflektoren fra mk3-lykter, og at det skal bli mye bedre. Hadde vært artig å prøve. :) hellothere det er bortkasta penger. mk 3 reflektorer er akkurat like ræva. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 hellothere det er bortkasta penger. mk 3 reflektorer er akkurat like ræva. :thumb Greit.. Kjekt å vite. De blir jo aldri bruk uansett, så... :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADM VR6 SJEF Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Greit.. Kjekt å vite. De blir jo aldri bruk uansett, så... :) hellothere er bedere lys i klarglass-spredere. men der er til gjengeld plasten i selve sprederhuset så dårlig, at du mest sansynelig har brekkt 1-2 fester før du har fått de på bilen. :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hvor kjøpte du det skiltet ditt? og hvor mye kostet det? Var fett. Bilen din har blitt skikkelig fin og lav å .. hehe Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet November 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Hvor kjøpte du det skiltet ditt? og hvor mye kostet det? Var fett.Bilen din har blitt skikkelig fin og lav å .. hehe Vemund germanplates.com Genialt. Veldig god service, lav pris og kort leveringstid. Bestilte søndag kveld, fikk bekreftelse samme kveld, bilde av opptrykte skilter på mandag ettermiddag, samt bekreftelse på at de hadde blitt sendt. Hadde dem neste mandag. Tror jeg betalte 350 spenn for to. Skrev €20 på pakka, så slapp toll også. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg