Svessa Skrevet September 9, 2005 Rapporter Share Skrevet September 9, 2005 Ser bra ut!!! Skal komme sterkt tilbake neste sommer jeg og! Må bare bli fredig med detta militær helvete!!! makn til mas... :fire: Siter -95 MB E220 -84 VW Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 10, 2005 Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 kladblod: Råna forbi deg på Griniveien idag,, jeg kjørte da seff Peppes Bilen :) Rakk ikke å flashe med langlysene , ble så fasinert av hvor mye råere bilen din hadde blitt :) Snudde meg ettern for å si det sånn, så skikkelig strøken ut. Ny lakk er nok veien å gå for meg ja .. hehe.. Du får komme å hjelpe meg litt i vinter i den garasje nejg skal leie.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2005 Er alltid med jeg.. Var deg, ja... Lurer alltid litt på om det kan være deg når jeg møter Peppes'-biler i det området. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Jeppjepp, så har man gjort noe igjen, da. I går fikk jeg kappet bort kantene på skjermene mine (foran), så nå er det klart for mer senk. Mangler bare spacere. Fikk tak i spacere, men på disse var senteret altfor stort. :( Så har man montert fjærbenstag, da. Fikk dette for 600 kroner og en Mc Flurry, noe jeg virkelig må si det var verdt. Bilen ble mye kjappere i styringa, stivere, mer stabil i svinger (spesielt i høy fart), og mindre tendens til spinning på innerhjul i utkjøring fra blant annet rundkjøringer. Slenger ved et bilde over hvordan det ble. En skrue knakk under monteringa, men dette skal selvfølgelig fikses. Skal muligens feste det med bolter istedenfor. På bildet kan man også skue min fantastiske motor. :) Well Well. Nå gjenstår det å få tak i spacere og få bilen 4-5 cm lavere. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 hehe.. jeg sa 5-6cm ikke 4-5 ... :hammer hahah.. ble bra stivt nå allefall... Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 hehe.. jeg sa 5-6cm ikke 4-5 ... :hammer hahah.. ble bra stivt nå allefall... Haha. Jeg må få lov til å prute litt, vettu. :P Er det ikke noen som har noen spacere å låne meg, da? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 looking good, men gjør det noe om senteret er for stort da? eller tenker jeg veldig feil her nå....? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 looking good, men gjør det noe om senteret er for stort da? eller tenker jeg veldig feil her nå....? Litt vanskelig å forklare, men. | | || || || | | Spaceren ser sånn ut fra siden. Den skal altså tres over senteret (navet?), og inn i felgen. Dette vil gjøre at hjulet vil holde seg rett. Man vil slippe at hjulet står skeivt på navet, noe som får bilen til å riste veldig. Den delen som skal inn i felgen er altså for stor. edit: Nå blir det snart hjul også, kanskje. Enten Ronal Turbo eller TH-Mono. Vi får se. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 20, 2005 Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Når kommer du oppover for å montere VR6 motor da? :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Når kommer du oppover for å montere VR6 motor da? :) Kommer i morrra. :) Hoho. Neida. Men fikk et tips om en "komplett" bil, uten bil. :p Alt utenom karosseriet, altså. 25 lapper, da.. Litt for mye på en liten stund. :P Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2005 Var på autoslalåm (bane av kjegler) på Fornebu med Porsche Club Norge på lørdag. For første gang fikk jeg testa golfen skikkelig. Resultatene var faktisk ikke nedslående. Okay, jeg kom ikke høyt opp på lista, men med tanke på at bilene jeg kjørte mot var Porscher (med alt fra 150 hk og opp) og en Peugeot 205 Rally er jeg ikke misfornøyd. :P Var tross alt min første gang. :) Fikk kjørt 6 heat/runder, hvor de 3 første var med tidtagning. Resultater: http://www.porsche-club-norge.no/index.php?main=CarreraCup2005 Årets siste runde med autoslalåm finner sted i Drammen neste helg. Jeg vet ikke om dette også er en åpen runde (for alle biler) eller om det kun er for PCN-medlemmer, men jeg skal undersøke. Håper i så fall på å se flere VAG-huer der neste helg. Tror at Golfer med litt over 100 hk, greie bremser og stivt understell skal kunne gjøre det godt i denne grenen innenfor bilsport. :) Det er dårlig med bilder fra treffet foreløpig, men det ligger noen få bilder ute. Trykk på bildene for større bilder. Og sånn kan det gå med skjermene om man satser litt for hardt i svingene. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Never mind. Neste helgs treff er kun for Porschefolket. :( edit: Hater dette forumet. Porsc_hefolket Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Never mind. Neste helgs treff er kun for Porschefolket. :( edit: Hater dette forumet. Porsc_hefolket Still opp med Porsche felger, dørhåndtak og stickere da vel.. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Still opp med Porsche felger, dørhåndtak og stickere da vel.. :) Huff. Skulle vel hatt Porschefelgene, ja. Håndtak er ikke så nøye enda. :) edit: Dette forumet skal du få billig av meg! :S VWORSCHE GOLF 911 Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet September 26, 2005 Rapporter Share Skrevet September 26, 2005 Hvis du vil ha de felga, så skal du få dem billig. :)4-5000 er fint. edit: Må nevnes at to av dem er ganske kantkjørte. Understyrte litt i regnet og smalt i en fortauskant.. Men ikke noe som ikke kan fikses. :) Hvilken dim er det på dekkene? Er dekkene slitte? Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg