mspower Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Det får være opp til deg. Spørs hvor lav du vil ha den. Bilen vil bli litt høyere med 17". edit: Du kan forresten se på dem om du skal til Gjøvik på lørdag. Regner med at jeg skal. ja,men d er pent læll syns je.. likte de felgene der ass...:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspower Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 ska på gjøvik je å:D så da kan je se på den der ja... hi hi.. da sier vi dæææ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Porsche phone dials hadde jo vært litt stilig, disse kom i 16" Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Porsche phone dials hadde jo vært litt stilig, disse kom i 16" Er ikke så glad i dem. Vil ha D90. En av drømmegolfene. Plakat fra rommet. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Sånne felger sto bla på 944 S2. Fine felger!. Spesielt fine når de er Polerte! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Sånne felger sto bla på 944 S2.Fine felger!. Spesielt fine når de er Polerte! Ja. På det første bilde jeg posta der er jo ikke hele felgen polert. Er ikke noe pen lakkert. Jævla lekre felger. Funker bra både på Old School og "sport". :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Ok, tenkte litt budsjett også jeg. Dialsene får man nemlig ganske rimelig om man leiter litt. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Ok, tenkte litt budsjett også jeg. Dialsene får man nemlig ganske rimelig om man leiter litt. Får noen greie D90's for rundt 3-4 lapper også. Det som koster er dekk og adaptere. Vet om en som kanskje kan lage adaptere for ikke altfor ille pris, men. Time Will Show. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 De felga er rå, har sett på de før jeg å yodude Stemmer det, er gjøvik til helga, f**** skal jobbe på lørdag angry Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v_945 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hva driver du med om dagen???? har du ødelagt telefonen din??? får jo ikke tak i deg!!! Ring da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 Hva driver du med om dagen???? har du ødelagt telefonen din??? får jo ikke tak i deg!!! Ring da.... Ja. Telefonen min døde i går. Går ikke å skru den på. Send meg nummeret ditt på PM her. Du også, VW2. edit: Driver med? Jobber jo. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v_945 Skrevet September 1, 2005 Rapporter Share Skrevet September 1, 2005 sånn, da er det bare og ta kontakt..... hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet September 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 Skjer ikke så mye akkurat nå. Må få kjøpt meg noen små spacere for å få ut forhjula litt så jeg kan senke mer. Kjeda meg litt i kveld, så jeg prøvde å ta noen bilder. Morsomt å leke med kameraet. :) edit: Som man kan se, så er ikke bilen akkurat lav enda. :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 edit: Som man kan se, så er ikke bilen akkurat lav enda. :p Nei der traff du spiker'n på huet ;) 5-6 til så snakker vi... komme opp så skal jeg fikse skjermen din iallefall.. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 7, 2005 Rapporter Share Skrevet September 7, 2005 PENE bilder Marius... Bilen din ser meget pen ut nå.. Det gjør ikke min ass ;( Begynner å se shabby ut.. Dugg meg i rumpa hehe .. Skitten er de og .. Men bare vent Marius . Garasje søkes og der skal jeg tilbringe tid sammen med mine bedrift økonomis analyser for å få igang bilen skikkelig.. :) Jeg kommer sterkt tilbake neste sommer hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg