prizma Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 bullshit doh tror faktisk du missforstod..... eller? - når morel skriver DOH vil det si "på kødd" hvis vi skal bruke god-norsken min :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Hvis du går for Rf punch-subbene så er det virktig at du bygger kassen riktig. En jeg så vidt vet av bygde litt for stor kasse til sine, og de brukte all vandringen sin men det ble veeeeeldig lite bass. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Right back at ya, dude! hehe..joda.. :titties: Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 hmm, jeg tenke og å de to 12" ska slå imot ryggen av sete, og 15" skal peke utover mot bakluka.. men der ikke så lurt og ha 2 forskjellige altså? Joda, det er så lurt atte! Lykke til med å få de 12" til å "slå" mot seteryggen, den kassa må bli tynn for at den skal få plass mellom bensintanken og seteryggen. Men dette er jo bare småting, med 2 tolvtommere som slår og en femtentommer som peker blir gjengivelsen i en helt egen divisjon! Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 tror faktisk du missforstod..... eller? - når morel skriver DOH vil det si "på kødd" hvis vi skal bruke god-norsken min :D Har ikke vært seriøs siden krigen selv jeg..såå....;) Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg