DynaCore Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Driver nå å fikser opp Caddyen litt. Det jeg nå har plan om, er å legge dørkaluminium i platten. Så det jeg lurer på om det er noen her som gjør det for en billig penge, eller vet av hvor jeg kan få gjort det.(må helst være i nerheten av Trondheim) Og om noen har gjort dette før, så gjerne kom med tips.. Mvh Daniel. (var litt usikker på hvor jeg skulle starte denne tråden) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Dette er egentlig ikke så vanskelig å gjøre selv. Bare du har en god stikksag eller vinkel sliper, helst med tynne bra skiver. Det som er viktig å passe på er hvor du får gradene på plata etter skjæring. Hvis du bruker stikksag må du snu plata da kommer gradene ned når du snur den igjen. Blir mindre synlig når du skal pusse bort gradene. Hvis du bruker vinkel sliper lønner det seg nok å skjære ifra den siden som skal ligge opp. Må jo selvfølgelig være nøye med oppmerking og måling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Tror du det vil koste mye for ei slik plate da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Tror du det vil koste mye for ei slik plate da? Et lite tips! I bunnen av gamle butikkfrysere, noe de har en del av for eksempel på melhus og heggstadmyra, er det sånne plater! Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Et lite tips! I bunnen av gamle butikkfrysere, noe de har en del av for eksempel på melhus og heggstadmyra, er det sånne plater! oioioi.. Skal du ha mye for å skaffe ei slik da? doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Husker desverre ikke helt prisen på disse platene. Men jeg tror det er ca 1000 for 1 ganger 2 meter eller noe sånt. Da er det den blanke typen med sånn kryss mønster. Fåes kjøpt de fleste steder de selger stål og plater av div type. CCB stål f.eks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg