Jugge Skrevet Mars 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2002 Nån som har det och kan visa lite bilder ? eller har lite tips å råd till vad man ska satsa på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mars 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2002 Du kan kjøpe mitt. Alpine Multimedia system med CD, MD og Widescreen TV. Skjerm er motorstyrt, og felles inn i hovedenheten når den ikke er i bruk. Digital CD-Skifter m/optisk kabel. Digital Lydprosessor med egen styreenhet framme i bilen. TV tuner m/antenner. Kan selges til 20.000.- NOK langt under halv pris..... Svar på innlegget hvis du er interessert. DVD må kjøpes utenom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hei Jeg anbefaler Pioneer eller sony sin.Jeg har komplett sony multimedia som selges, headunit 7" helmotorisert med fjernkontroll, sony dvd spiller md fjernkontroll, 7" takskjerm med kontroll, 6,5" skjerm med innfellingsbrakett med kontroll og sony dvd spiller. Kan enten sette 3 tver og 2 dvdspiller i bilen, eller kan jg selge separat. headunit og en dvdspiller 2 skjermer og en dvdspiller NB! alt er Sony,alle skjermene og spillere. Skal ikke ha drømmepriser,hvis du er interessert send meg PM eller mail på hav0@hotmail.com Mvh Hav Siter Bmw E39 Audi A6 2,5TDI (twenty bling) MB w202 (gatebil) MB 300D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg