TIMMEY!!!! Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Var i Oslo på fredag og hentet meg ny bil... En 97 mod 528iAT Varebil... Tja...hva skal man si?? yodudeyodudeyodudeyodudeyodudeyodude Nydelig bil å kjøre, og sprek som tusan.... De sorte skinnsetene er bare helt nydelige å sitte i, og rompa mi har ikke vært så glad på lenge. :ass Bilen er importert i januar 2001 (ja....litt irriterende at den ikke kom inn èn mnd før!!) gått 157000 km, og er ellers helt strøken. Blir ikke gjort så mye med den, men skal skifte blinklys på den.... Noen som vet om hvor man får dette billigst? Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Var i Oslo på fredag og hentet meg ny bil... En 97 mod 528iAT Varebil... Tja...hva skal man si?? yodudeyodudeyodudeyodudeyodudeyodude Nydelig bil å kjøre, og sprek som tusan.... De sorte skinnsetene er bare helt nydelige å sitte i, og rompa mi har ikke vært så glad på lenge. :ass Bilen er importert i januar 2001 (ja....litt irriterende at den ikke kom inn èn mnd før!!) gått 157000 km, og er ellers helt strøken. Blir ikke gjort så mye med den, men skal skifte blinklys på den.... Noen som vet om hvor man får dette billigst? Gratulerer! Jeg tror schmiedmann er billigst på de lyktene (husk for all del å kjøpe 2001-lykter!!!) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Gratulerer!Jeg tror schmiedmann er billigst på de lyktene (husk for all del å kjøpe 2001-lykter!!!) Takk takk birthday Har du link til dem? Er det kanskje motortechnik.no? Men blir nok uansett nå bare innsatsen til lyktene jeg kjøper nå. Med hvite blinkers. A la denne: Blir ikke råd til noe mer nå... chicken Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Takk takk birthday Har du link til dem? Er det kanskje motortechnik.no? Men blir nok uansett nå bare innsatsen til lyktene jeg kjøper nå. Med hvite blinkers. A la denne: Blir ikke råd til noe mer nå... chicken Stemmer det.. Du bør ta deg råd til 2001 lyktene, de gjør underverker :) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Stemmer det..Du bør ta deg råd til 2001 lyktene, de gjør underverker :) Jeg vet, jeg vet.... De kommer etterhvert, men har ikke mulighet til å legge ut så mye nå... Må ha meg noen sommerfelger også snart, og det går nok litt penger på det. Blir noen brukte 17", så hvis du eller noen kjenner til et sett, så er det bare å hyle ut. Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ikke ha hastverk å kjøp middelmådig.. Ta deg heller tid og kjøp det råeste.. Vent til du har penger til 2001 lyktene og vent til du har penger til 19" eller 20" sommerhjul.. Gratulerer med ny bil.. Hva betalte du? Kompis vurderer noe lignende.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ikke ha hastverk å kjøp middelmådig.. Ta deg heller tid og kjøp det råeste.. Vent til du har penger til 2001 lyktene og vent til du har penger til 19" eller 20" sommerhjul.. Gratulerer med ny bil.. Hva betalte du? Kompis vurderer noe lignende.. Hmm... jo.... Har jo seffers lyst på faceliften da, men de koster meg ganske mye mer. Hvis jeg kjøper hvite blinkers nå, så får jeg jo sikkert solgt de igjen når jeg evt har råd til facelift.... Får litt angst av å kjøre rundt med oransje blinkers. Betalte 140000 kr for den. Tror jeg har gjort et godt kjøp. Bilen er strøken og feilfri. Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 grattis med ny bil. 528 akkuratt passe motor i en e39 syntes jeg :D Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIMMEY!!!! Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 grattis med ny bil. 528 akkuratt passe motor i en e39 syntes jeg :D Ikke noe å si på motoren nei ;) Draget er utrolig bra også, og reagerer imponerende raskt. Er kjempefornøyd, selv om drivstoff-forbruket mitt har fordoblet seg.... 1,9 TDI -> 528iAT = slurp Men det er verdt det!!! :D Siter Det koster å være kar.... :D Så mye styling...så lite penger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ikke det at jeg skjønner hvorfor man skal legge i mye ekstra i 19" \ 20" felger på en bil som skal brukes normalt. Bilen skal jo trossalt brukes også. Siter 2002mod E46 320 M-Sport2 ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Ikke det at jeg skjønner hvorfor man skal legge i mye ekstra i 19" \ 20" felger på en bil som skal brukes normalt. Bilen skal jo trossalt brukes også. Kan den ikke brukes med 19"/20"? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg