JenkaRiPS Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Noen som har montert en Defa 820-serie i overnevte bil? Sliter nemlig litt med å finne alt av kabler. Noen som har skjema/bilder som viser hvor alt ligger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heramb Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 har montert i en min a6, men det er det samme. har skjemaene men ikke til startsperre. måtte levere min for å gjøre det. var egentlig ganske greit å gjøre dette. men skjemaer kan du få på din nærmeste defa forhandler. de har plikt til å gi fra seg dette! Siter Mvh M.H. -96 A6 2.5 TDI Quattro Avant *97 A4 1.8 Avant. Stylet, kjørt, solgt *92 Golf II 1.6 TD. Stylet, kjørt, solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Monterte i min 92 S4... Defa skjemaet er greit det... OM det hadde eksistert til 92modellen. Måtte få tak i hele koblingsskjemaet til S4'n fra Audi, og finne ut av hele greia selv. (Greit nok siden jeg er Defa montør :) ) Ta deg en tur innom oss på Autosound på Sem utenfor Tønsberg, så kan vi nok hjelpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heramb Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 fantes ikke til bilen min heller, det jeg fikk var til 95 mod, 2.8. men gikk greit å finne ut av! Siter Mvh M.H. -96 A6 2.5 TDI Quattro Avant *97 A4 1.8 Avant. Stylet, kjørt, solgt *92 Golf II 1.6 TD. Stylet, kjørt, solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 men å gjøre det selv hjelper vel ikke på for FG godkjenning? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 men å gjøre det selv hjelper vel ikke på for FG godkjenning? Sant nok... Men kommer du hit til oss, og vi kan se over det som er gjort. Kan det hende det ordner seg alikevel. Men det krever selvfølgelig at det er utført etter boka, og vi ikke kunne gjort det bedre selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 jeg monterte selv å fikk det godkjent. ikke no hokkuspokkus,ha originalt koblingsskjema og lodd alle ledninger.!! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JenkaRiPS Skrevet Mars 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Sant nok... Men kommer du hit til oss, og vi kan se over det som er gjort. Kan det hende det ordner seg alikevel.Men det krever selvfølgelig at det er utført etter boka, og vi ikke kunne gjort det bedre selv. Hvor lenge holder dere åpent på hverdager? Kanskje jeg kunne rekki en tur innom etter jobb for å få noen råd og vink om hvor jeg finner alt av kabler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Hvor lenge holder dere åpent på hverdager? Kanskje jeg kunne rekki en tur innom etter jobb for å få noen råd og vink om hvor jeg finner alt av kabler. Normalt til kl 16:00. Men kikk på sidene våre, http://www.autosound.no, og hent kontaktinfo... Greit å ringe først, så kan vi sikkert være der litt ekstra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg