AudiDefender Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Beskrivelse (fra bilradiospesialisten): "Super-cool... Utseende som en Nitro gassflaske, med slanger og alt. - Flaskens ventil er gainkontrollen 8" aktiv subwoofer med innebygd 200 Watt forsterker . . .den villeste og mest originalt utseende subwoofere - fester du med stropper bank i bilen - og du har en kjapp og enkel måte til Bass-Boost" 3795,- Mer info finner du her Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ser det står: Bygger på Bazooka's topp anerkjente Bass-tubes Nå har vel Bazooka aldri vært hverken topp eller anerkjent i bilstereomiljøer såvidt jeg vet, hehe :D Og til den prisen er det absolutt mulig å få noe bedre! Mener å huske kommentarer fra over dammen av typen: "sounds like a sloppy fart", "Sounds like ASS", "Waste of money" ol... No offence intended, hehe ;) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Dette er nok ikke verdt kronene det koster nei.. Noe sånt havner hvertfall aldri i noen av mine biler. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet Februar 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Dette er nok ikke verdt kronene det koster nei.. Noe sånt havner hvertfall aldri i noen av mine biler. De skal ha for at de prøver hvertfall!hehehe :D Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg