Gå til innhold

Dashmontert DVD/MP3/CD/HDCD/CDRW m/forsterker

Ranger emnet

Erlingo

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...

Den spilleren der er helt på høyde med mange av de kjente merkene som Sony, JVC og Clarion.

Jeg bestilte nylig en annen spiller på QXL fra en som kalte seg direkteimportøren.

Må si at jeg er mektig imponert over lydlkvalitet og styrke. Spilleren fikk jeg til spottpris, den leverer effekt i massevis og lyden er varm og fyldig.

Dette er det samme produktet:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=16503409

Ser ikke helt vitsen med å kjøpe bilspiller til mange tusen kroner når det er fullt mulig å få samme kvaliteten på en spiller, bare uten navn.

Anbefales på det sterkeste. De yter i tillegg 2 års garanti (selv om spilleren da må returneres til Kina...) Terningkast 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den spilleren der er helt på høyde med mange av de kjente merkene som Sony, JVC og Clarion.

Tror ikke du har vært borti Clarion og Pioneer så mye om du mener den er på høyde med alt annet kvalitetsmessig.

Man får hva man betaler for.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte nylig en annen spiller på QXL fra en som kalte seg direkteimportøren.

Må si at jeg er mektig imponert over ldlkvalitet og styrke. Spilleren fikk jeg til spottpris, den leverer effekt i massevis og lyden er varm og fyldig.

Dette er det samme produktet:

http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=16503409

Ser ikke helt vitsen med å kjøpe bilspiller til mange tusen kroner når det er fullt mulig å få samme kvaliteten på en spiller, bare uten navn.

Anbefales på det sterkeste. De yter i tillegg 2 års garanti (selv om spilleren da må returneres til Kina...) Terningkast 6

Med slike uttalelser får jeg mistanke om følgende:

- Aldri vært borti dyre spillere av anerkjente merker

- Muligens vært borti en av dem men vært meget uheldig

- At han faktisk selger denne skiten selv

Godt mulig spilleren faktisk er av en slik kvalitet at den holder lenge, men stiller meg MEGET tvilende til at den lever opp dyrere spillere når det gjelder kvalitetsfølelse og lydkvalitet. Som Zetec nevnte; en får hva en betaler for. Finnnes ingen snarveier til god lyd desverre. Og dessuten; å si at en spiller "leverer effekt i massevis" sier sitt :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Med slike uttalelser får jeg mistanke om følgende:

- Aldri vært borti dyre spillere av anerkjente merker

- Muligens vært borti en av dem men vært meget uheldig

- At han faktisk selger denne skiten selv"

Morsom du:)

Godt sagt. Joda, jer er jo fullt klar over at man får hva man betaler for. Og jeg er forsåvidt enig i at jeg kanskje var litt vel entusiastisk. Men det er kanskje mest med tanke på pris. Kanskje fordi jeg vant auksjonen på 700kr. Synes jeg fikk mye lyd i bilen for denne prisen. Og nei; jeg selger ikke skiten selv..

MEN; dette er jo forsåvidt altfor billig hvis man er ute etter kremlyd. Bruker selv en grei Alpine hovedenhet som jeg over 4000kr for. Synes på en måte at jeg fikk mye igjen for Astrowin eller Kina spilleren jeg bestilte fra QXL..

Jeg vurderer å bytte de gamle Pioneer 6x9 tommerene i noe hissigere. En venn skrøyt Focal helt opp i skyene. Dette er tydeligvis et gromt merke? Holder Inifinity Decade fortsatt samme kvalitet? her søker jeg tips til dere. Det er en Boss AVA 650B limited anniversary edition som står for forsterkingen (150x4w).

I hjemmet er jeg helt hififreak og har brukt en formue på effektforsterkere, kabler, platespillere og høyttalere. Bruker Infinity Kappa 8.2ii, Perraux og Electrocompaniet effekttrinn, Arcam forforsterker, Pioneer DVD spiller og Technichs 1210 platespiller med en dyr pick-up.

Så jeg er fullt klar over at kvalitet koster.

Og Kaksa: Slik ser spilleren ut som jeg kjøpte ut:

http://images.aucland.com/ImgUsers/0/16/1650/165034/16503409_Big.jpg

Og hvis du ser prisen i betraktning vil jeg påstå at man får mye for pengene.

Med vennlig hilsen

Jørgen Pedersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"

MEN; dette er jo forsåvidt altfor billig hvis man er ute etter kremlyd. Bruker selv en grei Alpine hovedenhet som jeg over 4000kr for. Synes på en måte at jeg fikk mye igjen for Astrowin eller Kina spilleren jeg bestilte fra QXL..

Jeg vurderer å bytte de gamle Pioneer 6x9 tommerene i noe hissigere. En venn skrøyt Focal helt opp i skyene. Dette er tydeligvis et gromt merke? Holder Inifinity Decade fortsatt samme kvalitet? her søker jeg tips til dere. Det er en Boss AVA 650B limited anniversary edition som står for forsterkingen (150x4w).

I hjemmet er jeg helt hififreak og har brukt en formue på effektforsterkere, kabler, platespillere og høyttalere. Bruker Infinity Kappa 8.2ii, Perraux og Electrocompaniet effekttrinn, Arcam forforsterker, Pioneer DVD spiller og Technichs 1210 platespiller med en dyr pick-up.

Så jeg er fullt klar over at kvalitet koster.

Jeg har nettop kjøpt Cadence US-693 6x9" å jeg må så at dette er virkelig mye lyd for pengene. Jeg kjøpte dem for 1450,- på Bjørns Bilstereo i Ålesund.

Focal også lager utrolig bra høytalere!!! ;)

Audi ftw! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si at noe er på høyde med Sony innen bilstereo er jo ikke akkurat noe positivt da.

Kan ikke så mye bilstereo selv, men har fåttt med meg såpass at Sony og Boss er noe man unngår hvis man har mulighet for det.

Og at produsentens navn ikke blir nevn med et ord i salgsannonsen og heller ikke står på spilleren (ikke som jeg fikk med meg i allefall), er vel heller ikke noe så utstråler noen voldsom kvalitet.

Skjønner også hvorfor personer stillte seg spørsmålet om du faktisk solgte produktet selv, da den første posten var bemerkelsesverdig lik en salgsannonse.

Men uansett. Spilleren kan jo være helt ypperlig den, og ingen forventer vel heller at den skal holde følge med en spiller til flere tusen kroner alikevel. Og så vidt jeg har fått med meg så er det også lov å reklamere her inne, i allefall til en viss grad.

Jeg selv ville aldri kjøpt noen av spillerene som er blitt nevnt her, men det er meg. Smaken er som baken, den er delt i to.

pajero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at å kjøpe forsterker fra boss er å kaste penga på bålet!

Da har du hørt helt riktig.

Her betaler du faktisk mer enn det er verdt.

I noen tilfeller så duger det til noen. Men man får som regel bedre til samme pris om man satser på noe annet.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider