TazDevil Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 jeg skal bytte frontsettet i en astra... org er sprengt! Noen som kan forklare meg den letteste måten å få gjort dette på? Er ikke så veldig nøye hvor bra det blir, bare det funker, har kjøpt et billig compo sett som skal settes inn i stedenfor det gamle... Har ikke kabelsko som passer de nye høyttalerene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 jeg skal bytte frontsettet i en astra... org er sprengt! Noen som kan forklare meg den letteste måten å få gjort dette på? Er ikke så veldig nøye hvor bra det blir, bare det funker, har kjøpt et billig compo sett som skal settes inn i stedenfor det gamle... Har ikke kabelsko som passer de nye høyttalerene... astraen har faktisk ganske bra høyttalerplassering orginalt, så jeg ville ha kjøpt et komponentsett og bytta diskanten og mellomtonen. for det kan bli veldig bra. etter det jeg har finni ut på min egen astra så passer Cerwin vega hed2652E veldig bra inn der, og det settet er ganske lettdrevent så du kan drive det fint med spillern. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dN4iD Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Kabelskoproblemet ditt kan fikses på flere måter: :D 1. Ta med deg høytalerene til din bil stereo forhandler eller andre butikker di selger kabelsko. Få di til å finne riktig størrelse. 2. Skaff deg en loddebolt, lodd ledningen fast. (ikke anbefalt siden det er litt vrient å få av noen ganger) 3. Avmantl ca 1cm av høytalerledningen surr den runt festet. Teip rundt med svart teip, litt hardt så det holder. -Velkommen til Nissekoblingenes verden;) Siter Xr3i Powa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Jeg satt inn nye høyttalere i dørene nå... jeg orket ikke trekke nye kabler, så jeg bare kobla på de nye elementene på de org kablene, det låt helt jævelig! Noen tips?! prøvde både med det nye delefilteret, og prøvde uten, men det høres ikke bra ut! Noen nye tips?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Nye høyttalere låter som regel dårligt de første timene. Ta tiden til hjelp så vil det nok løse seg etterhvert. Håper du har kopplet riktig/likt på høyttalerne dine...?! Grattis med nye høyttalere! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 husk at det sitter ett delefilter til det anlegget som sitter der orginal også a. lurt å fjerne dette Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg