teblast Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Bare tenkte jeg skulle spørre så jeg ikke gjorde noe gæærnt, skal snart dytte inn motorn igjen, så må få sentrert clutchen litt, tenkte jeg bare skulle bruke en stokk eller noe og måle så det ble best mulig i steen for å skaffe sentreringsverktøy, for jeg regner med at den vil sentrere seg første gang jeg clutcher uansett, det vil funke fett det ikke sant, trenger ikke være noe mer nøye enn det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrakeSnake Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Så lenge du får tredd inngående aksel på girkassa inn på clutchplata så er jo alt i orden... Siter Corolla 1,6 twincam16v '93 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivem Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Riktig som breakesnake sier... får du tredd inn ingående aksel er den riktig sentrert. Lykke til Siter Ivem :fingers: x- Peugeot 405mi16 93 (den med 2literen ja)-SOLGT x- Toyota Corolla GTI 86 -Kræsja for faen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teblast Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg