JHS Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Men hva skal hybrid-r stå for eller representere? Det var "navnet" på bilen min... Blir tåplig at andre skal begynne og dytte det i frontruta si da synes jeg, hvertfall når den ser så j..... ut som den gjør! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hadde mareritt om denne i natt... Å tenke at Norges andre gule del Sol skulle møte på en slik skjebne gjør meg svært vondt! angry Jeg kommer bare på et ord og det er: Hvorfor? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Denne var rett og slett ekkel... det blir ikke morro engang, bare kvalmt. Fake panserlåser er jo alltid like morro, og en mer tilfeldig plassering av div. klistremerker skal man jo lete lenge etter, for ikke å snakke om "HybridR" i ruta. Patetisk... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Det her var litt komisk, men hvis man fjerner vinge, evt setter på en litt mindre. den blir litt stor for den lille bilen. Og så fjerner man de klistremerker som er kopier av andre i bilmiljøet, så hadde vel bilen vært helt grei Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Makan til dårlig smak og fantasi skal man lete lenge etter.. Fy faan.. angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Det var "navnet" på bilen min... Blir tåplig at andre skal begynne og dytte det i frontruta si da synes jeg, hvertfall når den ser så j..... ut som den gjør! hmmm, sant? jeg har sett noen andre rice som det har stått Hybrid på?! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Raven^ Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Huffda! Finnes bare EN hybrid R! og den ser faktisk bra ut! Dette var bare trist! Siter [x]86 sierra is *knust* [x]94 Civic lsi *solgt* [x]82 Mazda 929 *Rast* (vinterbil) Nå 98 Integra R Henger du så vidt med til 6000rpm kan du glemme å følge med resten av veien til 9000rpm! :hello: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=669640 haha eieren ble vist lei han og :D hehe lykke til med salget!!! :D :D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
88modell Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 det står jo 160+++,får sikkert noen 100 hk av den vinge og klistremerka doh Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 En av to Type-R del Sols i Norge ja? Hmm, merkelig at ingen har hørt om en slik modell før. ;) Men ja, bilen var iallefall billig. Å fikse hva som allerede er gjort med den, blir det verre med dog. Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 sitat salgsannonsen: Strobe i fronten = Drit RÅTT!! eh.. spør meg selv.. Hva skal men med en strobe i fronten på en bil Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Tror kanskje det er en viss tor-erling eller noe som eier den. Sånn som dette blir blir noe irriterende. En eller annen nisse "kopierer" merket fra bilen min, og da blir det automatisk til at disse har noe sammenheng. Har ikke lyst til at bilen min skal ha noe forbindelse med en "voldtatt" Del Sol... Og at det er en Del Sol Type R er tull, det finnes ikke. At han har fått det skrevet i vognkortet sitt er ikke dermed sagt at det er en Type R, står ikke Civic, men Sivic i vognkortet mitt. Dette har med inkompetente folk på biltilsynet og gjøre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Kan ikke noen med masse penger kjøpe den og rense den eller vrake den for å gjøre slutt på lidelsene? Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Kan ikke noen med masse penger kjøpe den og rense den eller vrake den for å gjøre slutt på lidelsene? får se om jeg gidder :D er litt paperwork... :D Siter Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Det der er ikke Tor Erling sin del sol... Han har en annen civic nå, som dere får se til sommeren =) Sikkert en bil fra Østfold med tanke på powerzone merkene. Tor Erling har vel en søt blå en han nå..hehe.. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=669640 haha eieren ble vist lei han og hehe lykke til med salget!!! tja.. i følge annonsen så står det at bilen er på tynset.. jeg skal dit om noen dager.. kanskje jeg skulle spørre om å få se den.. og få litt mer info om Type R greiene på den ;P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg