TazDevil Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Noen som vet hvordan man får av dørtrekket? Har ikke prøvd enda, men det hadde vært fint å slippe å knote med det... har sprengt org høyttaleren, noen som vet hvor delefilteret til f dør høyttaleren ligger?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 du må ha av dekselet over diskanten,sitter en skrue under der,ut med brytere for el vindu,er bare å vippe opp med en liten skrutrekker,evnt. ta av dekselet som sitter der hvis du ikke har el.vinduer.sitter en skrue under der. sitter vell også 2 skruer under dørhåndtaket.så sitter det skruer i bunnen av dørtrekket. du må ha av sveiva til vindu hvis du har manuelt vindu,er festet med et hestesko klips. du må ta vekk det dekselet som sitter på i dørkarmen(bak speilet),er klipset fast,bare å ta en liten skrutrekker og bikk ut i toppen. dørtrekket er også festet med 3 klips på hver side,bare dra ut dørtrekket fra bunnen av så pleier de slippe(Evnt,kjøp spesial verktøy for slike klips på biltema),så må du få løftet av trekket i overkant,hender det sitter veldig godt på karmen. til slutt må du hekte av wiren til døråpneren,så skal trekket være av:). er ikke noe delefilter meg bekjent vertfall. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TazDevil Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Nå har jeg prøvd... får det ikke til, men jeg skal prøve å følge oppskriften din! Takk... Det må vel være et delefilter der?! det er jo separate mellomtoner og diskanter der...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg