Tuningpower Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 morro!! har en kamerat som har laga fanger sånn der, men til ascona c. du har maaange timer forran deg :D :D men det blir bra ;) hva støpte han fronten med?? støpte han uttapå skummet?? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 han støpte utapå skummet ja, men ha på lite polyester på første laget, for byggeskum er ikke særlig happy for polyester, hehe. så etter den var sparkla opp å grunna etter det, så ble den kopiert så han fikk en fin fanger i glassfiber som ikke veide 20kg som den orginale :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 han støpte utapå skummet ja, men ha på lite polyester på første laget, for byggeskum er ikke særlig happy for polyester, hehe. så etter den var sparkla opp å grunna etter det, så ble den kopiert så han fikk en fin fanger i glassfiber som ikke veide 20kg som den orginale :D :D hmm.. men når han kopierte den, hvordan lager man nye fester osv?? og er det ikke litt pinglete?? må vet støpe mer inni eller noe sånt dA?? så fangeren blir forsterket!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 har jobbet en del med fangeren nå... det som står igjen nå er å gjøre de "flippene" på siden smalere og lavere.. og så skjære ut de to hullene på siden... og så seff plaste... :P Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 ja er fangeren nesten klar til å bli plastet: Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 blir bra d hær gleder meg til å se den når den er ferdig tror d blir mye jobb Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 du fester jo den bjelken inni den nye fangeren da. det blir solid det. men det var en kompis som driver å støper styling som kopierte den for han. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 jeg bare støper uttapå skommet jeg.. prøve å plaste en bit av det som ble igjen når jeg skar ut hullene... det gikk helt fint.. tror ikke det blir så innmarri tungt heller! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hehe, vent til du får på all sparkelen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolution Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 hehe, vent til du får på all sparkelen :D Ikke lyst på en 20 S motor til da? Kjekt å ha en å trimme litt...... :titties: sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 skal jo ikke bruke sparkel da.. det er jo drit tungt... bruker glassfiber duk og polyester... veier ikke så sinnsykt mye... og nei jeg skal ikke ha en dau 2.0s motor til!!!! skal sette i stand 2.0E'n og bruke den ei stund.. og når jeg har penger så blir det vel en sprekere motor som skal inni der:D Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolution Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 skal jo ikke bruke sparkel da.. det er jo drit tungt... bruker glassfiber duk og polyester... veier ikke så sinnsykt mye... og nei jeg skal ikke ha en dau 2.0s motor til!!!! skal sette i stand 2.0E'n og bruke den ei stund.. og når jeg har penger så blir det vel en sprekere motor som skal inni der:D Sette i stand 20E`n ja, er jo lettere å bare sette 20E-sprutet ditt på denne motoren da hvis den du har ikke er i orden. Er nå akkurat samme motoren. For denne motoren er sinnsykt bra. :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 har jo en 2.0s motor så hva skal jeg med en til???? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 skal jo ikke bruke sparkel da.. det er jo drit tungt... bruker glassfiber duk og polyester... veier ikke så sinnsykt mye... og nei jeg skal ikke ha en dau 2.0s motor til!!!! skal sette i stand 2.0E'n og bruke den ei stund.. og når jeg har penger så blir det vel en sprekere motor som skal inni der:D hehe! du må jo sparkle uttapå glassfiberen, det ser jo ut som et helvete etter man har støpt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 sparkel sprekker jo ganske lett ved bevegelser da??? går vel heller ann å pusse ned glassfiberen.. og bruke sprutsparkel slik at porene tetter seg!! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg