Aedron Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Siden jeg ikke finner noen tråder om forgasser når jeg søker lenger, så lurte jeg på om det var noen forgasser som var plug and play? 2e2 gasser'n jeg har er jeg så lei at jeg begynner snart å grine. Siter - 00 Audi A4 - 86 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Siden jeg ikke finner noen tråder om forgasser når jeg søker lenger, så lurte jeg på om det var noen forgasser som var plug and play? 2e2 gasser'n jeg har er jeg så lei at jeg begynner snart å grine. eg har ein weber 32/36DGAV på min bil. det var nesten plug&play. bare lage ein overgang og litt justering. du får også dobble 40mm weber forgasser som også er nesten plug&play. du får tak i ferdig flens og bare til å montere. det er også fleire gassere som passer men det husker eg ikkje Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Men, så er jo webere dyrer enn å kjøpe seg sprekere bil nesten da, å er jo ingen som selger brukt. skal man ha 2 nye dobble 45mm og insug, kommer det jo på nesten 13k, får sikkert en rævkjørt 16v for den prisen da;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Men, så er jo webere dyrer enn å kjøpe seg sprekere bil nesten da, å er jo ingen som selger brukt. skal man ha 2 nye dobble 45mm og insug, kommer det jo på nesten 13k, får sikkert en rævkjørt 16v for den prisen da;) Holder det ikke med 1 brukt da? :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg