Janza Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Takk for lån av dekk igår! :) Tøft prosjekt du har her, stå på! Ikke noe problem, morsomt og se at du fikk brukt dem skikkelig. du kjørte veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 var du på bilextra på kongsvinger for ei tid siden? når jeg ser bildene dine, så lignet det VELDIG Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 var du på bilextra på kongsvinger for ei tid siden? når jeg ser bildene dine, så lignet det VELDIG kan nok stemme det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Skjedd med fangern din a?, sern henger i gaffateip :P Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Skjedd med fangern din a?, sern henger i gaffateip :P kjørte i sandfella på rudskogen i går hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Aha, skjønner.. hehe :) Bor rett borti gata, så går forbi den ofte :) Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Aha, skjønner.. hehe :) Bor rett borti gata, så går forbi den ofte :) ja du med touringen ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Yepp stemmer :) Blir bra den bilen din! Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 takk. mangler bare endel penger men blir kanskje bedre ettervært Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 frekk e30! kunne ha farga skinnseta svarte.. hadde blitt mykje beire enn trist grått, va en liten diskusjon her på forumet om et kit eller nåke med farge, skal funke som f.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 frekk e30! kunne ha farga skinnseta svarte.. hadde blitt mykje beire enn trist grått, va en liten diskusjon her på forumet om et kit eller nåke med farge, skal funke som f.. ja går ann det har mye jeg skulle gjort men ting tar tid. og krever penger. er ikke det som er første prioritet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Møtte deg på Ring 3 igår i 4tiden kan det stemme? BL-reg den bilen din? La merke til den kan du si, var heftig bred. Stå på:thumb Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Møtte deg på Ring 3 igår i 4tiden kan det stemme? BL-reg den bilen din? La merke til den kan du si, var heftig bred. Stå på:thumb stemmer bra det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet September 3, 2006 Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fått lakkert og greier? Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet September 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2006 Fått lakkert og greier? Bilder? den er ikke lakkert. ser ikke ut er ikke noe poeng å legge ut bilder da hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg