audi-maniac Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 hva me et proft høyglanspolert innsug da? 1000,- Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 700 + frakt?? da kjøper jeg heller et nytt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 hva me et proft høyglanspolert innsug da? 1000,- Dessverre men er nødt til å prioritere andre ting akkurat nå.. Har Lite Cash for tia... Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jeg trenger ei Radiator Kjølevifte 6 blader,3 stikk.Mi er helt ferdig..mye ulyder Ingen som har ei liggende?? gjerne med ledning..da kontakten min er klippet av. Noen som vet om det er samme på GTI som på 1,6D osv?? Totrinnsviftene har jeg hittil sett med tre forskjellige delenummer (avhengig av effekten på de to trinna på motoren). Vil anta at du ikke har noen vifte i "varme land-utførelse" og dermed vil du finne samme type vifte i mange andre typer Golf 2. De kraftigste viftene finner du (foruten på 16V) på 90hk med hengerfeste. Dette burde øke utvalget av biter for deg på nærmeste høgger. Om du har mulighet bør du prøve om begge trinna på vifta funker samt kjenne etter om det er slakk i lageret. Ofte er det første trinnet på vifta gåent. Når du først er der passer du på å ta med deg elnettet til vifta, om det du har er dårlig. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 byr deg 500+frakt for stab-staget!! :) 700 pluss frakt Det er i alu og kommer i 3 deler..så en kan justere dette staget.. Eller pakke pris på 1000 kr pluss frakt for stag og filter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 byr deg 500+frakt for stab-staget!! :) ER allerede solgt! Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg