[Trio] Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Ser at det er en god del som har begynt og legge ut prosjekt her. Så da tenkte jeg at jeg skulle legge ut noen bilder av mitt også... Kan starte med og intordusere bilen da. Det er en Vw Jetta 90mod 1.8gl (90hk) Kjøpte den av en kammeratsom hadde skrudd den helt ned. Så tenkte jeg skulle prøve og sette den sammen igjen og prøve og få noe litt små gromt ut av den :d Her er bilde av ossen den så ut! Her er det bilde når jeg hentet den Endelig inne i garasjen Skal se om jeg får oppdatert så dere kan få fulgt med på hva som skjer.. Ønsk meg lykke til :rolleyes: hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Bruk "Sett inn bilde"-knappen så slipper vi å klikke på bildene. Det ser ut som et spennende prosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 hvor mye måtte du gi for denne da? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Lars Robert sin gamle? =) Får håpe du får fullført dette da! :) Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 kva er planana dine da med bilen?? viss eg hadde vert deg så hadde eg satte i ein anna motor. laget eit cleant motorrom og fikset den. lykke til Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 planene er: Gti 16v turbo [motor] Fikse understell og bremser :) senke den et sted mellom 50-80mm. g60 bredding og litt annet diverse :) Fy faen å mye skruing det er. hehe meste parten av understell ser helt jævli ut!! men gjør det jeg kan for og redde det... skal se om jeg får lagt ut flere bilder idag. Mvh Sl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Lars Robert sin gamle? =) Får håpe du får fullført dette da! :) jepp det er gamle bilen til lars robert ja :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 her er bakfra i garasjen inni bilen [sjekk gulvet] (Asfaltplater fjernet) Montert Dash bord... Grunna gulvet.... Begynner i allefall og bli litt forandringer på bilen da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Se her ja. Ståle mekker bil. Tror detta prosjektet her kommer til å bli bra. du får bli med meg opp på NBS på Liertoppen når det er treff der så kan du jo sjekke ann noen jettaer og få noen kule ideer + gratis pølser. he he. Lykke til Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Nå begynne det og skje ting her... Har montert "dash bord" nå herregud å mye ledninger:P Og så har jeg begynnt på bremser og understell:D Skiver bak er kjekt og ha.. Caliperene bak Begynnte først med at jeg skulle bytte skiver foran. Men etter en nærmere titt på spindel, nav og calipere skjønte jeg at sånn kunne det ikke være. Nærmere bilde Fra innsiden på andre siden.. Etter en Kvart boks med "Rost off" fikk jeg de løs. Hehe. Slik så de ut... Skal se om jeg får lagt inn noen flere bilder etter hvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Spiste 10 pølser på NBS i fjor! I år går jeg for 13! (Ny lokal-rekord.) Ser bra ut det her! ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Trio] Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Prosjektet har blitt litt forsinket Pga dama, (bursdag, valnetine's day og div :P) Men opdaterer nå.. Som dere alle sikkert så så så de gamle delene helt jævlige ut!! Her er bilde av Bremse caliperene bak FØR ETTER Så var det "Spindelene" Foran FØR ETTER Og Slike ble de opprustete Navene mine seendes ut!! Har også "LAGET" meg Nye "Spacere".. (Takk gudene for styrte CNC maskiner ass) :D Caliperene foran Ble også meget bra:D Så nå har dere i allefall sett at det er litt framgang her da :D Ønsk meg lykke til :P Hehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Feet kiddie Lykke til sombrero Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 kult prosjekt!! blir mye jobbing. men, hvordan fikk du/kompisen vekk asfalt platene?? Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 du kan jo se positivt på det med at kompisen har gjort alt plukkinga, "bare" for deg å smekke det sammen :P hvordan er det med rust osv? syns 4500 kr var billig, men så har du jo en del skruing forran deg og da :P flere bilder! og lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg