golk killer Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 god dagen lesere :) no har eg skiftet hele treversen og rattakselkrysset og alle foringene på golfen min, men når jeg kjører virker det som det e "dødgang" i rattet, det virker rett og slett som det e en super servo på den) noen som har peiling på hva det kan være? et spørsmål til: har skiftet bremsene bak og bremserør/slanger, har luftet alt men der og e det jævli lang vandring på pedalen noen som kan hjelpe meg der og? takker for alle svar! kidn sombrero Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 bumb i bjørna! ingen som har en idè? helpme Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Hadde noe lignende dødgangsproblem på min, bytta bare endeledd så ble den så presis og fin :) Mulig det er noe annet Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hadde noe lignende dødgangsproblem på min, bytta bare endeledd så ble den så presis og fin :) Mulig det er noe annet skiftet alt framme av foringer og dritt! helpme Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 skiftet alt framme av foringer og dritt! helpme tannstanga som er utslitt? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Har tannstag brukt til salgs om du vil ha... Uten servo.. Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Har tannstag brukt til salgs om du vil ha... Uten servo.. må først finne ut om det e den! pris iså tilfelle? må ned med hele treversen igjen da,HELVETE angry Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 må først finne ut om det e den! pris iså tilfelle? må ned med hele treversen igjen da,HELVETE angry sånn er livet desverre! :rolleyes: Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Med mye tolmod skal du klare å få den ut sideveis. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 må først finne ut om det e den! pris iså tilfelle? må ned med hele treversen igjen da,HELVETE angry Tja.. 300 kr + frakt eller noe.. Du behøver ikke ned med hele traversen.. Bare løsne den på høyre side og ta den ned ca 5 cm.. Får den ut den veien da.. Fort gjort.. :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Med mye tolmod skal du klare å få den ut sideveis. Når jeg bytta til servo tok jeg den gamle ut på siden og den med servo inn samme vei.. Servotannstaget var litt værre pga røra å det, men det gikk da inn.. ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Project Rust fikk bytta uten å ta ned eller løsne traversen. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Tja.. 300 kr + frakt eller noe.. Du behøver ikke ned med hele traversen.. Bare løsne den på høyre side og ta den ned ca 5 cm.. Får den ut den veien da.. Fort gjort.. :) oki! vet du om det e samme tanstang på alle golfene, f.eks 1,6 og 1,8? får håpe det går uten å ta ned hele traversen! Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 oki! vet du om det e samme tanstang på alle golfene, f.eks 1,6 og 1,8? får håpe det går uten å ta ned hele traversen! Det skal det være ja.. Tannstaget jeg har liggende er fra en 89 mod... Har et fra 84 oxo trur jeg.... Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg