Besteveskant Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 95 modell 1.6 med hele 100hk 18" og bra stereo selges.. Gått 268000 km men går som ei klokke.Kan jo ta innbytt i noe da!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Februar 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2005 Kunne du fått mindre informasjon tro ? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hele 100 hk??går det ann a?? notin Hehe,bare tuller!men legg ut bilder da! Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Hele 100 hk??går det ann a?? notin Hehe,bare tuller!men legg ut bilder da! Den ligger ute på autdb men her er noen opplysninger: Senket.18" og 15" alu med nye dekk,el.vindu/speil,cd,12" sub i kasse med forsterker..Mye påkostet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Den ligger ute på autdb men her er noen opplysninger:Senket.18" og 15" alu med nye dekk,el.vindu/speil,cd,12" sub i kasse med forsterker..Mye påkostet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Korleis er seta, er dei gode å sete i?(ikkje berre OK, men GODE)? Link til autodb? I prisen er vel KM standen tatt med? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Den ligger ute på autdb men her er noen opplysninger:Senket.18" og 15" alu med nye dekk,el.vindu/speil,cd,12" sub i kasse med forsterker..Mye påkostet Hmmm. det med bildene fikk ikke jeg til men her er linken http://www.home.no/pater/bilforumet/stig/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Korleis er seta, er dei gode å sete i?(ikkje berre OK, men GODE)?Link til autodb? I prisen er vel KM standen tatt med? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=621137 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Korleis er seta, er dei gode å sete i?(ikkje berre OK, men GODE)?Link til autodb? I prisen er vel KM standen tatt med? Setene er vel ok++ tenker jeg når man tar i betrakning i at bilen har gått 268000 km.. Bil har jeg foresten kjøpt i Ålesund.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Men er seta gode å sete i? Har opplevd at seter i nyere biler gjerne er litt mindre behagelige..(ford focus 2000 mod) Og er det midtarmlene framme i denne bilen? Korleis er det med dekka? Må dei skiftast snart? Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Februar 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2005 Kunne vi fått ett par bilder av innsia ? interiøret og stereo'n ? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Kunne vi fått ett par bilder av innsia ? interiøret og stereo'n ? Skal prøve å få tatt noen flere bilder... Alle 8 dekkene er som nye:) Setene er bra i forhold til mange biler ja som MB 124 som er sofa seter.. Ikke midtarmlene.. Stig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Pen Audi, minner meg om den jeg hadde. :) Er det hengerfestet avtagbart? Hvordan er lakken på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Besteveskant Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Pen Audi, minner meg om den jeg hadde. :)Er det hengerfestet avtagbart? Hvordan er lakken på bilen? Det er ikke avtagbart h.f nei.. Lakken er pen og orginal(teflonbehandlet).. Noen merker på støtfanger hjørner,lite bulker:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg