Vil ha skyline Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 ok, ja er nok sant som du sier at det kan være greit å lære litt kjøreteknikk først. Går det no fælt da? Bergen er nok for langt unna gitt Det går meget bra.. PÅ den banen jeg kjører på her i Bergen så har jeg en toppfart på ca. 95 km/t med det oppsettet jeg har nå.. Og det er ingen lang bane.. Skal nok klare over 100 på de største banene.. Det med transport skal vi alltids klare å ordne på en eller annen måte hvis du er interessert.. At vi møtes på halvveien eller noe.. Mvh Fredrik Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vil ha skyline Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Kom igjen gutter.. Ingen som vil ha? Urolig artig leketøy! Pris kan diskuteres.. Siter [x] 2000 Topkart Yamaha 100 1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC [x] 1987 Fiat Croma Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Mai 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2009 Hei! Er karten solgt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJor Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 Ey! Trenger bare en motor. Hvor mye skal du ha for bare den ene motoren? Mvh Petter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Juli 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2013 Har vel sikkert solgt den,det er 8år siden trådstarter åpnet tråden :-) Ser også att det er 4år siden sist han var inne på forumet he he Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg