Morel Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Selger en Soundstream VGA800.5 til høystbydende over kr.4000,- p.g.a. endringer i byggeplaner. Effekten er på 4 x 50 watt og 1 x 200 RMS skulle være tilstrekkelig for de fleste! Forsterkeren er ubrukt og selges med garanti! Bilder kan sendes om ønskelig. Kan sendes ved forskuddsbetaling eller i oppkrav! Ta kontakt hvis interesse! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rags Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 jeg gir deg 2000, 200kr over nettpris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 jeg gir deg 2000, 200kr over nettpris. Veiledende pris på denne er jo 6.590,00 da... Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 For de som lurer så er dette en NY forsterker som aldri er montert eller kopplet til. Selges med full garanti! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rags Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Veiledende pris på denne er jo 6.590,00 da... Hva er egentlig veiledene.....? Ikke meningen å dumpe prisen på forsterkern din morel. Beklager det. Jeg har heller ingen erfaring med å handle fra onlinecarstereo. Jeg kjøper sterkern din får 2000 i dag. http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14471 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Veiledende pris er den prisen produsenten går ut med og anslår for produktet. Så vil mva o.l komme i tillegg... :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 En liten rettelse: ragua: MVA er inkl. i priser som er beregnet på privatmarkedet! Til bedrifter skal det alltid opplyses pris EKS. MVA! Kr.4000,- for den forsterkeren er mye rimeligere enn jeg har lov å selge den for! Det er importøren som sett5er de veiledende prisene. Send en PM til MR.SQ dersom du er i tvil om mitt eksemplar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rags Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg trekker meg dessverre fra budrunden chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Jeg trekker meg dessverre fra budrunden chicken TAKK, rags! Selges fortsatt til første bud over kr.4000,- NB! Pratmakere og andre tullinger (les: rags) bes holde seg unna denne tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg