cokeloop Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 klarte ikke å bestemme meg hvilken bil jeg skulle ha som bakgrunn på pc'n, så jeg laga likesågodt min egen, med litt trisking i photoshop ++, av bilder jeg fant her på forumet.. :D http://www.home.no/robertdavid/v240bakgrunn.bmp kjørte opp med topp kvalitet og .bmp, så bildet ble på hele 3 MB, menmen.. for håpe volvo'ene deres går kjappere enn nettet deres! :D bruk den til hva dere føler for, gjerne modde deres egen versjon for min del.. :rolleyes: Post gjerne et par bilder av bilder dere syntes fortjener å bli laga bakgrunn av, så skal jeg se om jeg kan trikse litt til.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 fin den...men få bilene litt større.....;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 mangler bare bildet av min nå så er bakgrunnen komplett ;) bra bakgrunn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 legg det ut da vel:D Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 står uten panser, styling og på stygge Turbofelger, i en mørk garasje... og i tillegg er den skitten... bør nesten få sparka meg selv i ræva og fått bytta den 21a'n og satt i den 230a'n... men.. latskapen rår... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 ser du er fra hønefoss!! kan jeg ha sett deg der med den før eller....?? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240classic Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 fin den røde bilen der ja.. hehe :) :) Siter -Volvo 850 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stolten Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Originally posted by cokeloop klarte ikke å bestemme meg hvilken bil jeg skulle ha som bakgrunn på pc'n, så jeg laga likesågodt min egen, med litt trisking i photoshop ++, av bilder jeg fant her på forumet.. :D http://www.home.no/robertdavid/v240bakgrunn.bmp kjørte opp med topp kvalitet og .bmp, så bildet ble på hele 3 MB, menmen.. for håpe volvo'ene deres går kjappere enn nettet deres! :D bruk den til hva dere føler for, gjerne modde deres egen versjon for min del.. :rolleyes: Post gjerne et par bilder av bilder dere syntes fortjener å bli laga bakgrunn av, så skal jeg se om jeg kan trikse litt til.. :) Denne f.eks? Siter 1990 Volvo 740 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler 1986 Volvo 745 Turbo Intercooler Automat 1989 Volvo 740 GL 1997 Honda CBR 900RR Fireblade Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 volvolars: blir fort kornete bilder om jeg forstørrer dem så veldig.. hayabusa: sleng ut et par bilder da.. 240classic: rart du skulle mene det ;) tenkte å lage ne ny og litt bedre bakgrunn imårra, med mange flere biler +++ :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2005 Da kan du jo ta med min også om du vil :D Den er ikke så spesielt FIN, men den duger jo sunst nå jeg :) Men bare om du vil da doh Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 det der var før lakkering. Etter lakkering. Har ikke gjort så mye med den. Bytta til helsvart grill og dytta på 17" Eiker. må vel bytte motor snart da. lite lyst pga. den jeg bytta sist så grilla jeg absolutt alle stempelringene etter kun å kjørt 10meter angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Må jeg få spørre hvordan greide du det ? uhhmmwhat? Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 http://www.home.no/robertdavid/bakgrunn240.bmp kjeda meg, mekka en ny en, som ser forholdsvis likens ut.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlpejoHn Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Så min var ikke bra nåkk den da :???: Får vente til den blir bedre da grinchy Stilig bakgrunn da :) Siter - BMW 530da Touring M-Tech 2003 x Volvo V70 AWD T5 motor +++ x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg