Rolla_RS Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Ja da var også jeg lykkelig eier av en Honda Civic 1.3 DX! Bilen er ganske pen å se på, men trenger litt kjærlighet og oppmerksomhet for å bli strøken. Bilen har Buddyclub styling, 15" momo felger(røde), neon!, Altezza baklys, Recaro seter ++ Bilder sier mer enn ord så her kommer de: PS: Bildene er tatt av den forrige eieren, orker ikke legge inn bilder av bilen med vinterdekkene på ;) Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unreal Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Grattis med ny og pen bil!! Meld deg inn på http://www.forum.club-honda.org forum for honda elskere Siter *Civic VTi -92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Gratulerer og velkommen i gjengen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 Takker så mye, har registrert meg på club-Honda.org. Kaller meg for Nappis der. Har lagt inn en "prosjekt" tråd der som vil bli oppdatert etterhvert som ting skjer. Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Den så jævla spesiell og fet ut.. Men, det er litt kjipt å se så 'racing' ut også har du bare 1,3liters motor.. Noen planer for motoren? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 gratulerer med bil ja... var nice den der... Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 vis oss noen nye bilder da! :D Gjør ikke noe om det er vinterdekk.. normalt at en bil ikke er like fin på vintern som på sommern... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolla_RS Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 vis oss noen nye bilder da! :D Gjør ikke noe om det er vinterdekk.. normalt at en bil ikke er like fin på vintern som på sommern... ;) Har noen bilder, men orker ikke legge ut med vinterdekken før jeg får nye med alu felger på. De som du finner under er fra da jeg prøvde Borbet felgene mine på. Har lagt inn noen bilder på Club-Honda.org se: Nappis aka Rolla_RS sitt civic prosjekt Siter 96. Volvo 850 stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Har noen bilder, men orker ikke legge ut med vinterdekken før jeg får nye med alu felger på. De som du finner under er fra da jeg prøvde Borbet felgene mine på. Har lagt inn noen bilder på Club-Honda.org se: Nappis aka Rolla_RS sitt civic prosjekt mye ga du for den der? drev faktisk å kikka litt selv på den når jeg sku ha meg ny bil i jan Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Stilig med hvit Civic. Jeg vet riktignok ikke om jeg ble helt solgt på de røde felgene, men er sikkert festlig bil det der! :) Lykke til med bilen og videre bygging! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 sweet ride :) Gratulere Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Ingen som kjører coupe her?? hadde jort seg med eit par bilder av coupe her Siter Nissan Primera 2.0i-16V Sedan 125 hk Modell: P10, 94 mod, 4 dørs Motor: DOHC SPi 125HK 16V Twin Cam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp@rco Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 JHS kjøre jo den råeste coupeen da.. http://www.hondashowoff.com/profile.php?id=3920 Siter - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2005 JHS kjøre jo den råeste coupeen da.. http://www.hondashowoff.com/profile.php?id=3920 Haha, takk for det du... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Ja da var også jeg lykkelig eier av en Honda Civic 1.3 DX! Bilen er ganske pen å se på, men trenger litt kjærlighet og oppmerksomhet for å bli strøken. Bilen har Buddyclub styling, 15" momo felger(røde), neon!, Altezza baklys, Recaro seter ++Bilder sier mer enn ord så her kommer de: PS: Bildene er tatt av den forrige eieren, orker ikke legge inn bilder av bilen med vinterdekkene på ;) Grattis med ny bil,så litt spes ut :) Noen planer for bilen videre....? http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=69374 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg