Tazzen Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 sorry for mange topics.. Har hvite skiver nå, men vil ikke ha det grønne lyset.. vil ha blått, men hvis jeg bytter ut de to pærene som er på toppen, å bytter med blåe, å tar av det grønne filtret.. Da blir vel ikke lyset spredd? Noen som har blått lys her? hilsen forvirra :rolleyes: =) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Prøv deg frem, du risikere liksom ikke livet hvis det ikke blir bra.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 jeg har gjort dette på min golf 2.. sjekk tråden min under.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg