dBdragger Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Skal bytte maskina i passaten min fra 8v til 16v, er det nødvendig å flytte hele floka? eller er det nok med det som går til ecu'n .... har ikke mye lyst til å begynne å fikle med sikringsboksen. hm, det var jo nesten ei grisete setning :D hvis det er noen i kristiansands området som er råe på det der så må dere gjerne komme og hjelpe med å peke.... Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Bor på evje, og har gjort denne jobben selv et par ganger... skal ned til byen på tirsdag igjen på skolen, så kan komme innom da eller på onsdag og hjelpe litt hvis du vil... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dBdragger Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 takker og bukker, men jeg må gjøredet i helga. gidder du prøve å forklare helt enkelt hva jeg må bytte. er det f.eks nødvendig å bytte alt? Siter Passat 2,0 16v GT Digital Designs Stereo 1800w RMS @ 2ohm på subben Siste Måling: 140,1 dB Team DD Norge http://www.nettnett.net/teamdd/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Nei, det er egentlig ikke det, men det vil gå forete å bytte hele nettet, tro meg, spesiellt når du ikke kan så spes mye om det... har prøvd begge måtene, men det er lettest å bytte alt... er ikke så mye arbeid faktisk... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg