lie Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 tenkte bare jeg kunne vise hva slags bil JEG har, er det noen her som har ca lik? Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mANlAC Skrevet Februar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2005 Da er det jo bare til å begynne å style:D Får noe sinnsyk styling til Astra G'en...som jeg aldri har sett noen i norge har.... Siter + Opel Vectra B 99mod - Full stylet!! + Opel Vectra B stv 98mod + Opel Combo 96mod - *Arbeidsbil* + VW Golf 3 96mod + VW Golf 2 84mod VR6 - Full stylet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titaniuM2k4 Skrevet April 15, 2005 Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 HAr kjøpt meg astra g 1999 nå! har lyst til å begynner style litt og greier., har du satt inn luftfilter i din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lie Skrevet April 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2005 Hei. Nei jeg har ikke gjort noe med luftfilteret... Eneste som er gjort er montering av anlegg Siter Opel Astra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet April 16, 2005 Rapporter Share Skrevet April 16, 2005 Hei. Nei jeg har ikke gjort noe med luftfilteret... Eneste som er gjort er montering av anlegg Hei sann Torstein. Kjøp deg et KN filter eller noe lignende. Det gjør seg fint i motorrommet ditt. Lyden er også helt nydelig... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg