R_Style Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 hei! jeg sitter nå å skal bestille hvite blinklys på siden og øyelokk hos http://www.needforspeed.co.uk i England... så har jeg nå kommet fram til betalingsmetode, og lurer litt...! hvilken måte er best og ikke minst tryggest? så att det stod noe om postoppkrav, men da var det et eller annet om noen form for bekreftelse av betaling jeg ikke helt skjønte... men men, hva anbefales det å betale med, og er det noen på forumet her som har noen forslag om hvordan betalingen skal foregå for å få varene så fort som mulig? hadde satt pris på noen forslag, evt hvordan andre her har betalt hos needforspeed i england, etter som at jeg i denne stund sitter å skal bekrefte betalingsmetode og bestilling....! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hvis det er mulig er det lettest å betale med VISA/Mastercard Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg forhåndsbetalte med Visa. Ikke noe problem det! Hvis jeg skulle betsillt noe derifra nå ville jeg gjort det. Mener at du har en slags forsikring med VISA å. Hvis det skulle bli noe tull får du tilbake pengene ifra banken din. Men tull blir det nok ikke. Virker som et seriøst firma. Men følg med hva du får hvis du bestiller mye. Manglet et luftfilter da jeg bestillte. Stod ikke noe om at det skulle bli sendt senere. Sendte de mail etterpå. De beklaga og sa at de var tom på lager. Fikk det tilsendt et par uker etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ok...! da spørs det nok om jeg betaler med Visa...! tok det lang tid før dere fikk varene og evt hvilken fraktmetode brukte dere? Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnta Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Husker ikke helt hvor lang tid det tok. Tror det tok 3-4 uker. Mener at jeg valgte den billigste måte med fly. Husk at du må betale 24% moms på varen + 150 i gebyr når pakken kommer inn til landet. Det betaler du ikke før pakken er kommet til gardermoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 hei. Siden det allerede er en tråd her nå som omhandler bestilling fra needforspeed, så trenger jeg meg på med et par spm her :) sjekk her: http://www.needforspeed.co.uk/pages/sbv_pl.asp?Vehicle=NSPRI01&PartType=EXS01 ett Scorpion Cat Back system til 271pund. det blir vel omlag 3000++ kr.. Cat back system, logisk høres det ut som det er fra catalysator og bak, er dette rett? Og er ikke det veldig billig med 3000kr for et cat back system? men hvor mye er tollen på i disse dager? og kan jeg rekne med å måtte punge punge ut med 3000 til for å få sendt til norge? Mvh Thomas E. Hustoft :) Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 det blir fort litt dyrt dette her da...! ca 1000 kr for blinklysene og øyelokkene inkl frakt, +25% moms og 150 kr i gebyr....! er det noe mer overraskende som kommer av regninger da eller er dette "alt"...?:eek: Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Jeg bestilte meg hvite blinklys forrige uke, og har forhåndsbetalt med Visa. Håper de kommer snart. :rolleyes: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Ca en uke etter at jeg mottok øyelokk og hvite sideblinkers til min p10, så fikk jeg et møkkabrev fra TNT (de som kjører pakker og diverse). Da skulle de ha rundt 350,- for frakt fra flyplass til et annet sted, sikkert et postkontor. Jeg sendte NeedForSpeed en sjekk..Gikk fint det. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hvis noen av tingene du skal ha kommer på under 200 kroner, så få det sendt i en egen pakke. Du betaler ikke moms på ting som koster under 200kr totalt. Men jeg er egentlig ikke sikker på hvordan det er med fraktprisen..mulig denne blir "bakt inn" i totaltprisen..og da kan jo ikke varen koste mer enn type 20 kroner..for frakta koster jo en del.. Jeg mener også at dette gebyret er blir lagt til, fordi posten skal momse pakka di. Altså..de legger på prisen, og det tar de betalt for..teit. Uansett, jeg har egentlig bare kjøpt ting fra utlandet fra steder det er free shipping fra, så correct me hvis noe av det jeg sier her er feil :) PS: 1000kr for blinklys og øyelokk hørtes dyrt ut. Passer ikke P12-blinklysa på P10 også? Jeg har jo det på P11'n min. Betalte vel rett i overkant av 200 kroner for dem, på Nissan. Etter det jeg husker fra P10'n min er blinklysa helt like? Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 P10 blinkersene er nesten dobbelt så lange.. MEn øyelokk koster jo 800kr her i norge da!! Det betalte jeg. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg