LupoB0Y Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by triggerhappy Knallblå Lupo? Vel.. er ikke mange fjortisser som får plass i denne da.. Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Som man roper i skogen får man svar ; Opel Calibra (Muligens Opel Manta og Ascona, men føler liksom at Calibraen har tatt over ryktet som fjortiss bil..) Volvo 240 Gloff BMW 318i ,eller hva det nå heter Basert på hva "fjortizzen" kjøre rundt i omegn. (hva de sitter på med er en helt annen sak) Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Fjortisbiler er vel ikke det samme som hardcore rånebiler?! -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Originally posted by fd. busaboy Hva synes du er en fjortiss bil? Her er min liste Golf II Den absloutte fjortiss bilen nytter ikke med g60 Rally engang....huff Golf III Fjortiss med litt mer penger, eller mamma har kausjonert.. Jetta II Eieren tror som oftest at den har en golf...... De er så triste Golf IV 25 år gammel fjortiss!!!!!!! helst med 1,4 motor og euro baklys, spar meg Hvis du lurer på hvorfor Golf I ikke er med, er det for at de er blitt så gamle at tilogmed fjortissene ikke vil ha de. Men jeg vil gjerne ha en strøken Gti, før de breie baklysa kom i 82, en framtidig klassiker. Jeg har Jetta II, og er fornøyd med den. Absolutt ikke no fjortiss-opplegg! Hva andre (les: deg) syns er meg knekkende likegyldig. Er så fornyd jeg så.... he-he Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 En typisk fjortiss bil er en bil som ser bra ut, men som suger teknisk.. En bil som vil være gjennomrustet etter 2 år :D Gjerne en GTI, som fjortissen ikke har peil hvor mye det koster og forsikre.. Det finner han ut når reiningen kommer :D PUG 205 GTI og Golf GTI f.eks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 Dere har glemt BMW 3-serie, mindre enn 320! E30 er værst!! :D Dessuten er ikke calibra fjortissbil Rollan min er midt i fjortissalderen -89 modell :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2003 240 er rånebil, men jeg bruker mine som familiebiler.... nesten alle da... Noen år siden jeg sluttet å råne nå, bare kjører til og fra jobben og verkstedet jeg. Fjortissbil må jo være fiat uno turbo eller golf II CL 1,3 med sota ruter? '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Januar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2003 Originally posted by Apsis Dessuten er ikke calibra fjortissbil Vel det spørs vel på øyet som ser tenker jeg. Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fd. busaboy Skrevet Januar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Fan!!!! jeg tok visst feil.........er jo ikke fjortisser som kjører Golf og Jetta, for å unngå misforståelser; Bora heter Jetta i USA. http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=244118 Det tok før mye plass med allt man har eid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Det kan nok forklares med at homofile forbinder VW med å dytte møkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by fd. busaboy Fan!!!! jeg tok visst feil.........er jo ikke fjortisser som kjører Golf og Jetta, for å unngå misforståelser; Bora heter Jetta i USA. http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=7&item=244118 Så alle som kjører VW er homoer da...... Skal vi følge tankegangen din er jo alle som kommer ifra N.Norge samer da... eller reinsdyr..... :rolleyes: Ja, ja. Hadde nok rett med det jeg skrev at du bare ikke likte Vw..... Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fd. busaboy Skrevet Januar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Originally posted by borabora Så alle som kjører VW er homoer da...... Skal vi følge tankegangen din er jo alle som kommer ifra N.Norge samer da... eller reinsdyr..... :rolleyes: Ja, ja. Hadde nok rett med det jeg skrev at du bare ikke likte Vw..... Jeg legger ihvertfall dokumentasjon til mine påstander, kan du dokumentere din påstander, så er du hjertelig velkommen! Det tok før mye plass med allt man har eid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 For du har veldig bra dokumentasjon.... :rolleyes: Uff, at du gidder. Men når du er så godt i gang så stikk til Oslo en tur, sånn ca midt på Grønlands torg. Så kan du lese opp dokumentasjonen din der og når du kommer til plass 3 så kan det bli gøy.... ;) Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fd. busaboy Skrevet Januar 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Tror på alt jeg leser i nettavisen, og andre aviser jeg! Er jo ikke slik at folk tenker han kjører Golf/Jetta/Bora han må vær homo. Vet om en homse som kjører Volvo,........... da må jo jeg å være homo, og det sto på lista Saab 900...aaaa det har jeg jo eid. Fan åsså trodde jeg var hetrofil, BoraBora vi møtes på London ;) Du må egentli være rimelig flau over bilen din siden alt jeg sier går så inn på deg. Det som er trist er jo at du når jeg ville starte en tråd om hva folk mente var fjortis biler, så svarer du med et personangrep på meg......... når jeg så finner en for de fleste andre morsom artikkel om homofile og bilene deres, og linker til den, så begynner du med at alle fra Nord-Norge er samer. Oslo har jo flest samer av alle tettsteder i Norge :o Akkorat som at VW Bora/Jetta er favorittbilen til homser i USA, er jo N-Norge sikkert favoritt plassen til samer... Dessuten så liker jo damer homser best siden de er så "utilgjengelige" hva med å kopiere den artikkelen å legge den i bilen, slik at når du plukker opp haikedamer, kan de lese artikkelen, og tro du er homo. Så kan du si at jeg trodde jeg var homo helt til jeg møtte deg til dama, og harve over dem i leatherlook baksete ditt.:D Det tok før mye plass med allt man har eid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Ja, jeg er veldig flau over bilen min..... :D Og du som går til personangrep på meg. Hørt om ironi? Men hva hadde den artikkelen her å gjøre, off topic av det du begynte med, og ikke prøv å si at den ikke var rettet mot meg. :mad: Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg