Lorenzo Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Bensinmåleren og speedometeretlyset funker ikke.. :mad: Hvordan får jeg ordna det? Er det vanskelig? Mvh Tony Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 lyset er nok bare at en av pærene pak der har gått. Bensinmåleren er det værre emd. slutter å funke på ca halvparten av alle gamle 740er iknludert min. er du heldig er det bare strøm eller jording til målern som ikke kommer fram. bare å måle litt bak der. får ut instrunmentpanelet ved å fjerne de små svarte dekslene nederst til høyre og venstre og sku ut skruene som sitter der. Er det giveren i tanken som har gått blir det endel mer skruing. jeg har ikke giddet å fikse min. funker fint uten. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 sjekk pærer først på min bil tok jeg ut instrunmentpanele og lådda om bak på reostatbryteren det er den som styrer strømmen til lysa der, lådd om på alle punkter på den det gikk bra her Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorenzo Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Må jeg bytte absolutt alle pærene da eller? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 sjekk noen av dem rart vist alle har tatt kvelden har du lys ved varmeapperatet ditt eller er alt mørkt Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorenzo Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 har sjekka alle pærene.. ser ikke ut som om det er no galt med de.. og det lyser ikke over varmeapparatet.. hva kan det være da? og ca hva vil det koste å få fiksa bensinmåleren på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power Skrevet Februar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2005 ta ut instrumentet ditt på høyre side bak sitter en sak du kan skru ut lådde om litt så får du nok lys vist du trenger mere forklaring så kan du få nr mitt så skall jeg hjelpe deg Siter 98 volvo v70 t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg