mazda626v6euro Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Som dere ser... jeg var ikke på sååååå tyn is.... eller.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Har ikke noen erfaring med jamex selv, bare h&r som sagt. Er vel en grunn til at det blir sagt så mye negativt om jamex, men kan jo hende de har vært uheldig med noen produksjonsserier. Uansett så hadde det vel vært litt rart viss du som forhandler skulle sagt noe negativt om de. Her er iallefall en link til noen meninger/erfaringer om merket http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=19233 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Forhandler bl.annet Jamex,sier ikke det er det beste men er et godt alternativ til en billig penge. Dessuten er problemet at folk ofte kjøper fjærer men bruker gamle og slitne dempere inntil,dette gir et dårlig resultat,men da er skylden ikke Jamex,men enten den som selger det el den som kjøper... Forhandler flere merker jeg.... Jamex,Koni,Lesjø-fors,H&R,KW,Inter-alloy mm....Også vanlige bil-deler...alt av vanlige bildeler... :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 pris på et godt alternativ med fjærer å dempere som du anbelfaler? som ikke senker for mye.. orker ikke ihjel senkabil.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Vær snill og legg inn data`ene ang din bil.modell og årsmodell,motor,karosseri, Og hva du er ute etter.... Er sykemeldt og har ny-operert kne om dagen så er ikke der hele tiden,men kommer tilbake til deg fort som mulig.... Men må ha opplysninger om bilen,til og med reg. nr..... mvh JON 915 77552 Telemark Dekksenter as Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Opprinnelig skrevet av tswracing :fingers: :fingers: u 2. Som du sier om jamex; godt alternativ til en billig penge, tviler ikke på det. jeg ville iallefall ikke hatt det på bilen siden det er så mange som mener de har dårlige erfaringer med det. Men skal nok ikke se bort i fra at det er som du sier at det er "brukerfeil" som er skyld i problemene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Jamex eller ikke..... Er litt trist at man ikke kan få senkesett som bare slipper bilen ned 2 cm for eksempel. Kanskje ikke mange som ville brukt det, men en jeg kjenner fikk tak i et sett i....Storbritania, tror jeg. Det senket 626 V6en hans 2.5 cm. Det kunne jeg leve med. :) Har hatt bilen min i 4 år som tidligere nevnt og helt siden starten har folk sakt at jeg burde senke den. Har ikke fått meg til å gjøre det enda. Men jeg har jo faktisk aldri sett en senka V6 "live" heller. Kanskje jeg burde det. :) Vi som har V6ere, skulle møtes. Tatt masse fine bilder av masse fine biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 disse senkesettene som eiker selger, hva inngår i dem egentlig? bare fjærer? de er den eneste plassen jeg har funnet som har senkesett til 929L HT... :rolleyes: Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Er bare fjærene som følger med ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Liker senkesett på bilen fordi den får en mer sporty-handling. Hvis man gjør det riktig,vil man få en bil som er mer sporty å kjøre. Ikke uten grunn at andre produsenter som f.eks mercedes ,bmw audi og vw m.fl,også har varianter i modell-utvalget som er senket og avstivet mere. Det er jo rett å slett for å "nå" flere kundegrupper...nemlig yngre kundegrupper og helt opp til gamle kanskje... Noen som har spesielt god lyd i bilen sin da? Tenker spesielt på Mazda av GE modeller,har ikke lyst til stor bass-kasse lengre,men har lyst til å ha fin og fyldig lyd uten bare "donking"... Liker å spille høyt... Er forøvrig også forhandler av lyd komponenter som f.eks:Sony,MDS,Kicker og Aiwa... hvor alle disse merkene har et ganske bredt produkt-spekter. Blitt veldig glad i Sony cd/mp3 spiller i min egen bil...Det er en dyr spiller som koster opp mot 10.000 kr veiledende..med farger og "levende" bilde...Vanvittig bra spiller av meget høy lyd-kvalitet... Ville heller hatt et bra kvinnfolk på panseret jeg da... hehe.... :titties: :titties: :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Hva er det du ikke selger, Jon???? :) Søren også... Jeg som håpet på en ny jobb som modell... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
java Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Noen som har spesielt god lyd i bilen sin da? Tenker spesielt på Mazda av GE modeller,har ikke lyst til stor bass-kasse lengre,men har lyst til å ha fin og fyldig lyd uten bare "donking"... Liker å spille høyt... Er forøvrig også forhandler av lyd komponenter som f.eks:Sony,MDS,Kicker og Aiwa... hvor alle disse merkene har et ganske bredt produkt-spekter. Blitt veldig glad i Sony cd/mp3 spiller i min egen bil...Det er en dyr spiller som koster opp mot 10.000 kr veiledende..med farger og "levende" bilde...Vanvittig bra spiller av meget høy lyd-kvalitet... Jobbar med saken for øyeblikket. Stikkord er Infinity og Rockford.... :) Siter 2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs! x 2008 Audi A5 1.8 TFSI x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition X 1994 Mazda 626 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Hehe!! Har bare de orginale 6 høytalerne jeg, og en CD/radio spiller som jeg kjøpte når jeg fikk bilen. 4 år den nå. :) Ikke noe fansy greier, akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotus72 Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Eibach og Tokico Illumina gjorde susen. Nå blir det nok Hotshot grenrør og race katalysator. Hurra! Hva med et treff i sommer i Horten? Kristian- skaffer du lokale med øl og damer?? doh Siter V6 growl never go out of style... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Mars 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 har du pris på grenrør? :) hadde vært digg med treff da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg