Gå til innhold

Senkesett 626 v6 92 modell..

Ranger emnet


Larsene

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke noen erfaring med jamex selv, bare h&r som sagt. Er vel en grunn til at det blir sagt så mye negativt om jamex, men kan jo hende de har vært uheldig med noen produksjonsserier.

 

Uansett så hadde det vel vært litt rart viss du som forhandler skulle sagt noe negativt om de. Her er iallefall en link til noen meninger/erfaringer om merket http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=19233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forhandler bl.annet Jamex,sier ikke det er det beste men er et godt alternativ til en billig penge. Dessuten er problemet at folk ofte kjøper fjærer men bruker gamle og slitne dempere inntil,dette gir et dårlig resultat,men da er skylden ikke Jamex,men enten den som selger det el den som kjøper... Forhandler flere merker jeg.... Jamex,Koni,Lesjø-fors,H&R,KW,Inter-alloy mm....Også vanlige bil-deler...alt av vanlige bildeler... :fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprinnelig skrevet av tswracing

:fingers:

:fingers: u 2. Som du sier om jamex; godt alternativ til en billig penge, tviler ikke på det. jeg ville iallefall ikke hatt det på bilen siden det er så mange som mener de har dårlige erfaringer med det. Men skal nok ikke se bort i fra at det er som du sier at det er "brukerfeil" som er skyld i problemene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamex eller ikke..... Er litt trist at man ikke kan få senkesett som bare slipper bilen ned 2 cm for eksempel. Kanskje ikke mange som ville brukt det, men en jeg kjenner fikk tak i et sett i....Storbritania, tror jeg. Det senket 626 V6en hans 2.5 cm. Det kunne jeg leve med. :)

Har hatt bilen min i 4 år som tidligere nevnt og helt siden starten har folk sakt at jeg burde senke den. Har ikke fått meg til å gjøre det enda. Men jeg har jo faktisk aldri sett en senka V6 "live" heller. Kanskje jeg burde det. :)

 

Vi som har V6ere, skulle møtes. Tatt masse fine bilder av masse fine biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker senkesett på bilen fordi den får en mer sporty-handling. Hvis man gjør det riktig,vil man få en bil som er mer sporty å kjøre. Ikke uten grunn at andre produsenter som f.eks mercedes ,bmw audi og vw m.fl,også har varianter i modell-utvalget som er senket og avstivet mere. Det er jo rett å slett for å "nå" flere kundegrupper...nemlig yngre kundegrupper og helt opp til gamle kanskje...

Noen som har spesielt god lyd i bilen sin da? Tenker spesielt på Mazda av GE modeller,har ikke lyst til stor bass-kasse lengre,men har lyst til å ha fin og fyldig lyd uten bare "donking"... Liker å spille høyt...

Er forøvrig også forhandler av lyd komponenter som f.eks:Sony,MDS,Kicker og Aiwa... hvor alle disse merkene har et ganske bredt produkt-spekter.

Blitt veldig glad i Sony cd/mp3 spiller i min egen bil...Det er en dyr spiller som koster opp mot 10.000 kr veiledende..med farger og "levende" bilde...Vanvittig bra spiller av meget høy lyd-kvalitet...

 

Ville heller hatt et bra kvinnfolk på panseret jeg da... hehe....

 

:titties: :titties: :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har spesielt god lyd i bilen sin da? Tenker spesielt på Mazda av GE modeller,har ikke lyst til stor bass-kasse lengre,men har lyst til å ha fin og fyldig lyd uten bare "donking"... Liker å spille høyt...

Er forøvrig også forhandler av lyd komponenter som f.eks:Sony,MDS,Kicker og Aiwa... hvor alle disse merkene har et ganske bredt produkt-spekter.

Blitt veldig glad i Sony cd/mp3 spiller i min egen bil...Det er en dyr spiller som koster opp mot 10.000 kr veiledende..med farger og "levende" bilde...Vanvittig bra spiller av meget høy lyd-kvalitet...

 

 

Jobbar med saken for øyeblikket. Stikkord er Infinity og Rockford.... :)

2008 Audi A5 3.0 TDI Quattro - til salgs!

x 2008 Audi A5 1.8 TFSI

x 2004 Audi A3 2.0TDI Ambition DSG

X 2003 Audi A3 2.0TDI Ambition

X 1994 Mazda 626 V6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår