Larsene Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 noen her som vet hvor jeg får tak i et senkesett til bilen min ;) ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 http://www.eikermotorshop.no Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Har hørt at Jamex er det beste. Men for Guds skyld, ikke ta det som god fisk. Nå er jeg på syyyyyyl tyn is. Har i de fire åra jeg har hatt bilen hatt lyst til å senke den, men har vært for feig. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Bilen er originalt senka. Men ikke nok ;) Litt senking og litt sånn gjør underverker med kjøreegenskapene, og anbefales. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by RX-7 Bilen er originalt senka. Men ikke nok ;) Litt senking og litt sånn gjør underverker med kjøreegenskapene, og anbefales. Mazda sa til meg at jeg ikke burde senke. Så, som tidligere nevnt har jeg heller ikke gjort det. Men ærlig, det ser jo ut som om bilen er redd for å bli våt..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 At det anbefales, sa en V6-eier en gang på nett, husker ikke helt hvor.. Han sa ihvertfall at bilen ble enda bedre å kjøre da, med tanke på kjøreegenskaper. Hvorfor anbefalte de ikke senking? Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by RX-7 At det anbefales, sa en V6-eier en gang på nett, husker ikke helt hvor.. Han sa ihvertfall at bilen ble enda bedre å kjøre da, med tanke på kjøreegenskaper. Hvorfor anbefalte de ikke senking? Den var lav nok fra fabrikken. Og den ville subbe nedi om vinteren. Noe om at hjulopphenget ville bil "for hardt" for bilen eller noe. Men helt ærlig, det er 4 år siden jeg spurte om det. Husker ikke. Sorry! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hehe, man må også tenke på, at svært mange av de som har denne versjonen, senker den. Mazda kan jo ha rett, men han som skrev om at han hadde senka den, var ihvertfall veldig fornøyd! :cool: Så det er bare et valg man må ta. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 har ikke bestemt meg om det blir enda, men har veldig lyst.. hva er å anbefale da, fjerer eller både fjærer å dempere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 ikkje kjøp jamex, det er jalla. Kjøp kvalitetsfjærer, Eibach er noe av det beste som er, og senker ikke mer enn 30 mm heller. H&R er også bra, har det selv på bilen min. Holder med bare fjærene viss demperene ikke er slitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 noen som vet hva fjærer kommer på da? eventuelt fjærer å dempere? å hvor jeg får kjøpt det henn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laffy Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Fjærer koster fra 1500 til 3000 sånn ca. Eibach er dyrest, men som sagt også best. Kollevold selger eibach. Carstyling har h&r til 1600 kroner + mva, de har også sportsunderstell med dempere. For å se utvalget klikker du på "bilmerke" øverst til høyre på siden deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda626v6euro Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 ikkje kjøp jamex, det er jalla. Kjøp kvalitetsfjærer, Eibach er noe av det beste som er, og senker ikke mer enn 30 mm heller. H&R er også bra, har det selv på bilen min. Holder med bare fjærene viss demperene ikke er slitt. Som dere ser, jeg VAR på tyn is! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsene Skrevet Februar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 må ha både begge deler jeg.. er like greit å skifte alt når jeg først skifter.. er ikke skiftet på bilen min så.. noen som har erfaring med å kjøpe i utlandet? om det er stor pris forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tswracing Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Hei... Når det gjelder senking så ere kun folk av gammel årgang som er helt imot senking. Bare tull, kommer an på hvordan du selv liker å ha bilen,liker du en stødigere og mere sporty bil som reagerer når du drar i rattet og som blir litt mer SPORT, da kjøper du senkesett til bilen!!!! Har en sånn modell selv,er 25 år og har kjørt ifra meg rå-senka og "klipte-fjærer senket biler",men senking på alminnelig måte er nydelig! Noe annet som er tull er at Jamex er jalla,som en av de største produsentene og seriøs ikke minst så "skvaller" folk masse tull om dette merket,at de siger så mye og at de er myke,bare tull!!! Jeg forhandler de fleste typer senkesett til de fleste typer biler og har ikke så mye som en gang hatt klage på det jeg har solgt. ALDRI!!!! Er et lite stykke kunst å få senket GE av v6 modeller så de blir "rette" da de er veldig høye foran originale, teit å bare skrive mye her,vært gjennom dette på min og 3 andre v6 modeller av nettopp denne typen så ring el kontakt meg for nærmere info.... 915 77552 el. tswracing@hotmail.com for e-post! :titties: HIHI Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg