Gå til innhold

Pepperspray

Ranger emnet


elvis

Anbefalte innlegg

Noen som han reporteren på tv2 som frivillig prøvde pepper spray??

Politiet skal begynne å bruke det mot demonstranter ol.

 

Absolutt noe som alle burde ha i bilen egentlig!!

Ser jæli vondt ut... huff...

 

Noen som har prøvd pepper spray??

If I can't take it with me to heaven,

I'm going drive it strait to HELL....

Nissan Cherry 1,3gl - 85 (bruksbil)

Kadett C -77 prosjekt

X-1/3 Volvo 360 WRC (slæddebil)

X-'75 volvo 240

 

->VOLVO<-

(verdens raskeste landbruks maskin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepperspray er faktisk forbudt i norge.. Så i praksis så har du "lov" til å skyte en inbrudstyv med hagla di, men du kan ikke bruke pepperspray på han.. :rolleyes:

 

Politiet har vel spesial regler..

 

Prøvde CS i militæret ja, å det skal vel være værre en vanlig pepperspray..

Subaru Impreza Drivers Club Norway

 

www.impreza.sunndal.nu

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått tåregass i trynet en gang ved et uhell - IKKE å anbefale.

 

Dumme neket av en en dame i russetiden som hadde fått av far og ikke skjønte hvordan den funket..... "ops! plutselig virket den jo!" Der satt jeg fredelig og drakk min siste øl den kvelden...... au. :D

 

CS gass i militæret var jo også en "interessant" opplevelse. Den ekle mangelen på pustemuligheter er helt jævlig.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man får vel nløye seg med fartgas... prompe sprayen som de selger på tivoli.. den lukter dritt.. sikkert vondt å få i øya det og.

 

det er vel med pepperspray som annet.. er det ikke lov i norgE? kjøp i sveriege..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt feil oversettelse av sprayen. Dette er det som kalles 'Mace' i USA, betydelig kraftigere enn vanlig pepperspray. Det er tilsatt noen kjemikalier som angriper noen nerver i ansiktet. Har ikke prøvd det selv og kan ikke tenke meg det heller. Har prøvd vanlig pepperspray og det er ikke verre en CS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Vi hadde selfølgelig gassbu i militæret. Var ikke så jævli, selv ved ganske kraftig dose. Det svei bare litt når man begynte å svette(dem komanderte masse pushups og greier..) Ellers rant tårene, men det var ikke så ekkelt å puste inn.

 

Har hørt at noen er immune mot CS (-tilnærmet), og at dette gjerne er folk som har testa andre (-forbudte) stoffer før litt på egenhånd..:rolleyes:

 

Jeg har ikke det, men som sagt var det mange andre som "skreik og bar seg" betraktelig mere enn meg...kanskje jeg egentlig skulle vært narkis??:eek:

 

Men nå er det bare en gass jeg går for : BÅNN GASS !:D :D :D

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

Johnny Knoxville har så klart prøvd det. Så det i en Jackass eposide en gang.

 

Han prøvde pepperspray, stun-gun (elektrisk støt sak) og en ting til som jeg ikke husker, men det var noe ille noe.

 

Han syntes i allefall peppersprayen var desidert værst!

 

men så suger Jackass bigtime da.........folka ekke gode i hue....

Beware of mah LEET sig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår