Gå til innhold

Forza motorsport.....

Ranger emnet


lie

Anbefalte innlegg

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, sorry, så ikke spørsmålet:D

men hva er kai Global a?

 

 

Hei igjen.. Jeg har en moddet xbox, så er ekstremt for meg å prøve å bruke live, for da fjerner den bare hele biosen som jeg har (som jeg ikke husker navnet på).

 

Kai global er en annen slags "live" tjeneste, som er mer human for oss med moddet xbox.. Men jeg får bare teste en dag ;) Takker uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen.. Jeg har en moddet xbox, så er ekstremt for meg å prøve å bruke live, for da fjerner den bare hele biosen som jeg har (som jeg ikke husker navnet på).

 

Kai global er en annen slags "live" tjeneste, som er mer human for oss med moddet xbox.. Men jeg får bare teste en dag ;) Takker uansett

hmm, oki. veit bare at du må ha sånn "switch", for spille LIVE på en moddet xbox:)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, oki. veit bare at du må ha sånn "switch", for spille LIVE på en moddet xbox:)

 

De fleste ordentlig modda xbox'er kan enkelt "fjerne" modden/chippen for å bruk online. Men da må du ha et retail eksemplar av spillet selvsagt. vurderer å kjøpe forza for å spille online.

 

Hei igjen.. Jeg har en moddet xbox, så er ekstremt for meg å prøve å bruke live, for da fjerner den bare hele biosen som jeg har (som jeg ikke husker navnet på).

 

Kai global er en annen slags "live" tjeneste, som er mer human for oss med moddet xbox.. Men jeg får bare teste en dag ;) Takker uansett

 

Aldri hørt om at bios har blitt fjernet, men du blir permanent bannet fra Live nettverket.

 

Det går også ann å prøve XBConnect

Så vidt jeg vet er det både gratis og lovlig.

-1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4

-1982 BMW 525i *Solgt*

____________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
litt off topic, men har løst tell å kjøpe xbox, bare for å spelle Forza, veit den nye xbox 360 er rett rundt hjørnet, men faen.. Har løst på Forza!

Eller blir d for dumt?:p

nei nei, er bare å kjøpe det, spiller fortsatt forza jeg, driver å tuner drfting biler;)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alright:) helpme Må`n kjøre mye for å få kjøpt andre biler, evt motor, driv verk og sånn forskjellig? damndamn

neh, men er fett å unlocke de feteste bilene;)

men kommer et stykke uten å kjøre mye

btw, du MÅ skaffe deg live;)

så drifter vi en kveld:)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enkelt, du kjøper et live starter kit (fås i alle spillbutikker), der får du en cd med no greier du legger inn, også et headset som du kobler på controllern. Koble internettkabelen din i boksen og den logger seg på selv (om du bruker brukernavn/passord må du seff skrive inn dette første gang), så er du på :)

Da er det bare å registrere et Gamertag, slik som nick her inne å kjøre i vei.

 

Siden det er 1,5mnd til xbox360 kunne det kanskje vært lurt å finni en pent brukt xbox og ja Forza funker nok på 360'n å. (ikke alle spill er kompitabel, men de populæreste er det, og grunnen til det er at de må lage emulatorer for at de skal funke, så kun de mest populære xbox spilla vil funke på 360'n, men nå solgte Forza ganske greit så det skal funke. Forza 2 kommer også på 360 om et år sånn ca.

 

:D

 

Neon: Du skaffer deg vel 360n og pgr3 når det kommer`? Vi må teste litt pgr drifting å :D

 

Har lagd meg ny driftebil nå NeonMuffler, vi må få testa litt :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår