2maz Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Liten bil, trenger ikke koste så mye i de mindre klasser. Jeg har forstått thumpsup Kanskje jeg bygger en liten tass en gang. Og hvis det muligens blir noe greier i bergen så stiller jeg kanskje opp med Bmw'en. Så får jeg ihvertfall en måling :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Sånn skal det låte, det er nok lurt å prøve ett år før man satser litt.. Jeg begynte i August i fjor tror jeg, og ble hekta, og nå i år skal jeg satse litt da.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Originally posted by Zetec Joda, hvis man får tak i en, billig vel og merke.. Det har jeg så langt ikke klart, folk vil ikke kvitte seg med de siden de er 4x4 Sjeldent 4wd på de ja! Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Originally posted by gsi-power Sjeldent 4wd på de ja! Fant to i Grimstad med 4x4, men ingen av de vil selge, hehe. Rare greier :rolleyes: Men ser ut til at det ordner seg uansett da ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2005 Vi mener en slik liten luksusbil: http://www.dbdragracing.no/bilder/displayimage.php?album=random&cat=8&pos=-4043 Jeg henter forresten bilen til neste helg ;) Takk for tipset Tor Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 Jeg henter forresten bilen til neste helg ;) Takk for tipset Tor får vi se bilder?? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2005 får vi se bilder?? Henter som sagt bilen om ett par dager om alt går som det skal, så da skal vi ordne bilder vettu :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg