Mazter Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Er på utkikk etter en 323 GTR motor. Noen som har en til salgs eller vet hvor det er lurest å henvende seg? Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Det var jo en dude fra bergen eller no som akkurat skulle selge en gtr motor og gir og en hel bil... prøvde å finne tråden, men fant den ikke.... Er ikke mange dagene siden jeg leste den tråden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Februar 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Fant nettopp ut at jeg ikke får godkjent turbokonversjon eller bytte av motor av Mazda...:( så er ikke aktuelt med den motoren.. Fælt så vanskelig alt skal være i dette landet..:mad: Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Hei. Må man ha alt godkjent da?:rolleyes: Bare spør mamma om lov:D Skal jo litt til å bli tatt med en 323 med turbo, da. Hvis du ikke kjører som en idiot, vel å merke. Hvem spurte du om godkjenning? Mazda, eller biltilsynet? Normalt vil biltilsynet godkjenne moderat økning i effekt. Lavt ladetrykk og lat tenning ved visning. Så justere opp etterpå (ja, jeg vet at dette er ulovlig, men vi lever i Norge). mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Ringte Mazda og spurte.. De sa de aldri kom til å godkjenne ombygging. Skal prøve biltilsynet også, kanskje jeg får et annet svar der.. Wish me luck:) Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Motor til salgs her. Ikke helt komplett men ett utgangspunkt. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg