Gå til innhold

var ikke dette billigt???

Ranger emnet


Vomaz

Anbefalte innlegg

selfølgelig når jeg har penger så kommer jeg over en godbit....men så ser jeg at den befinner seg i nord-norge...seff:rolleyes:

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Volvo-Lars

selfølgelig når jeg har penger så kommer jeg over en godbit....men så ser jeg at den befinner seg i nord-norge...seff:rolleyes:

 

jah, noen sliter med det også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by locked

såvidt jeg forstod var det ikke turbo.. selv om han hadde turbotrykksmåler! var oppgitt til 116HK

 

ser du på rett link:rolleyes:

 

står følgende i teksten:

 

Bil: Volvo 240 240Turbo/TIC

Årsmodell: 1986

Motoreffekt: 150

Vekt: 1295

Topphastighet: 200+

Drivstoff: Bensin

Gir: Manuelt gir

Antall dører: 4

Antall seter: 5

KM: Ikke angitt

Pris: 6.000,-

Farge: Brun

Utstyr:

Servostyring, Motorvarmer,

 

Selgers beskrivelse av bil

Selger en 230AT med 2.5" eksos og M47(5tr.girkasse) med R-sport turbokit som er montert på godkjent verksted motoren er gått 80000 etter FULL overhaling,det er byttet fra originale stempler til lavkompstempler med 6mm grop slik at den skal tåle litt trykk..motoren går klokkerent og er netopp byttet reg.reim,tetninger på register og strammehjul,vannpumpe,rotor/fordelerlokk,plugger/ledninger,membran i trykkforgasseren, spørsmål så ring,ellr skriv mld!!5000kr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hayabuza

absolutt ikke billigt... men jøss.. vis du synes det så kan du få b230at'n min med m47 for 6k :D, og da slenger jeg med ic og dump :=) :D

 

 

for 6k får du en ft/fk/et i sverige :=)

 

jeg synes dette var billigt, men man kan jo ikke sammenligne prisene i norge å sverige da:rolleyes:

 

jeg har snakket med noen i sverige og hvis alt går etter planen skal jeg dit til sommeren etter en hel bil som jeg skulle få billigt å få tatt over å satt motoren i 240'n:D det sto mellom to biler... enten en 740 GLE/TIC 89mod eller en 940 Turbo... men time will show

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hayabuza

absolutt ikke billigt... men jøss.. vis du synes det så kan du få b230at'n min med m47 for 6k :D, og da slenger jeg med ic og dump :=) :D

 

 

for 6k får du en ft/fk/et i sverige :=)

 

for 6k så får man vel ikke med styreenheter osv vil jeg tro

- BMW 525DAT M-Sport 2005 -

- SELGES 400.000 -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mambo

 

for 6k så får man vel ikke med styreenheter osv vil jeg tro

 

komplett motor... uten girkasse og slikt tull da seff...

 

en jeg kjenner som kjøpte 230fk 98' mod for 4k uten turbo da..

kjenner flere som har kjøpt turbomaskiner for 5-10k.

 

man må selfølgelig prute litt men det går fint med en svensk skrothandler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår